نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1401 - 14:36
مدیرعامل شرکت پخش فروارده های نفتی استان به انتشار مطالب مختلف در فضای مجازی در خصوص قیمت سوخت پاسخ داد.

به گزارش چهارفصل مدیرعامل شرکت پخش فروارده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها در واکنش به شایعه حذف کارت های سوخت جایگاه داران گفت: مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز اعلام کرده است  حذف کارت سوخت جایگاه داران صحت ندارد و همچنان این کارت ها فعال هستند، بنزین نیز همچون گذشته با نرخ هزار و 500 تومانی و 3 هزار تومانی در جایگاه های سوخت عرضه می شود.

 

سالار خشایی بیان کرد: هیچ ابلاغیه ای نیز از مرکز مبنی بر اینکه برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین دارند به دست ما نرسیده است و بنزین با همان دو نرخ گذشته عرضه  می شود.

 

 

خشایی عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین صحت ندارد و هیچ چیزی ابلاغ نشده است و از طرفی افزایش در دستور کار نیز قرار ندارد.

 

 

مدیرعامل شرکت پخش فروارده های نفتی استان با اشاره به اینکه فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی است گفت: هر چیزی که در فضای مجازی منتشر می شود صحت ندارد، مردم بیدار هستند و می دانند که نظام با مردم صادق است اگر موضوعی باشد از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: هر موضوعی که باشد با همکاری مسئولان و حمایت خود مردم انجام می گیرد، چیزی نبوده که بخواهیم از مردم مخفی کنیم ، انتظار داریم مردم به این شایعات توجه نکنند، دولت با شفافیت در کنار مردم است و انتشار چنین مورادی صرفا جهت تشویش اذهان عمومی است و صحت ندارد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی