نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مرداد 1401 - 12:03
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پرداخت قریب به ۲۰۰میلیارد تومان بدهی دانشگاه در مدت مسئولیت خود خبر داد.

به گزارش چهارفصل رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی استان کهگیلویه وبویراحمد که دانشگاه را با ۴۰۰میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته بود، با انتشار مطلبی از پرداخت قریب به ۲۰۰میلیارد تومان بدهی دانشگاه در مدت مسئولیت خود خبر داد.

 

 غلام نژاد با اعلام این خبر گفت: با رایزنی های صورت گرفته و پیگیری های وسیع در وزارت بهداشت و سازمان برنامه وبودجه کشور، منابع مالی خوبی جهت پرداخت مطالبات پزشکان و کادر درمانی و نیز پرداخت مطالبات شرکت های دارویی طلبکار از بیمارستان ها تخصیص یافته که بخشی از آن به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت و بخشی دیگر نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
 
 
وی پرداخت مطالبات شرکت های دارویی به بیمارستان ها را در راستای اجرای طرح دارویاری، یک جراحی بزرگ اقتصاد دارویی دانست و آن را برای بازآرایی شرکت های داروسازی داخلی و افزایش توان تولید داخلی بسیار موثر دانست.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخصیص قریب به دویست میلیارد تومانی وزارت بهداشت به دانشگاه را برای پرداخت بخشی ازمطالبات کادر زحمتکش بهداشت ودرمان و نیز بدهی دارویی بیمارستان ها، دمیدن روحی تازه در کالبد سیستم بهداشت ودرمان استان و پشتوانه و دلگرمی برای کادر بهداشت و درمان در میانه موج هفتم کرونا دانست.
 
 
غلام نژاد در پایان گفت: با توجه به فرسوده بودن زیر ساخت های بهداشتی و درمانی،کمبود امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و فضاهای فیزیکی درسطح استان و مخصوصا نقاط کمتر برخوردار، از همه مسئولان، نهادها ،خیرین و سازمان های مردم نهاد برای توسعه سیستم سلامت استان طلب یاری داریم.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا