نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1401 - 13:22
نمایندگان استان در مجلس یازدهم درایام فتنه 1401 رویکرد منفعلانه ای داشتند اما حدود یک سال دیگر با قرآنی در دست خانه به خانه به دنبال رأی می روند.

به گزارش چهارفصل کشور در یک ماه اخیر شرایط خاصی را طی کرده است و پس از فوت مهسا امینی شاهد جنگی تمام عیار از سوی جبهه دشمن دعلیه جمهوری اسلامی بودیم؛ دشمنی که در این جنگ ابزارها و افراد جدیدی را به کار گرفت و از همه بیشتر در حوزه رسانه و فضای مجازی فعالیت کرد.

 

در این شرایط یکی از کارهای مهمی که باید در مقابل این جریان عظیم انجام می شد تبیین ابعاد مختلف این فتنه بود که پس از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری بر همگان واجب و ضروری بود اما متاسفانه این رویه در کهگیلویه و بویراحمد به درستی پیش نرفت که از جمله ان ها می توان به انفعال سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

 

ایام قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزدهای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد هر روز سخنرانی و مصاحبه می کردند و ائتلاف و حزب جدید راه می انداختند و برای کسب رای از این مسجد به آن مسجد و از این خانه به آن خانه می رفتند.

 

در 30 روز گذشته که کشور دچار التهاب شد، چند نفر از این افراد که سه نفر آن ها نماینده مجلس هستند در مساجد و دانشگاه ها حاضر شدند تا با همان مردم حرف بزنند؟ چند نفرشان اصلا در دسترس هستند؟ چند نفرشان اصلا اگر هم در دسترس باشند، از خودشان تحلیل دارند که به مخاطب منتقل کنند؟ چند نفرشان اصلا قدرت اقناع دارند و می توانند با مردم حرف بزنند؟
 
 
 
این روزها از آقایان مهدی روشنفکر، سید محمد موحد و سید ناصر حسینی پور نامی شنیده اید؟ سخنرانی خاصی دیده اید که بتوانند عامه مردم را قانع کنند و ماهیت این فتنه را تبیین کنند؟ یادداشت خاصی دیده اید که دست به دست بچرخد و پاسخ سوالی را بدهد؟ طبیعتا خیر. بلکه بار این روزها هم بر دوش نیروهای کف میدان است. چه آن هایی که در سنگر خیابان با اوباش جنگیدند و جانباز و شهید شدند و چه آنهایی که مشغول جنگ در کارزار رسانه هستند.
 
 
 
قطعا این روزها به پایان می رسد و حدود یک سال دیگر از چنین روزهایی اسامی نامبرده همراه با جمعی دیگر از مدعیان هر روز در مساجد، مراسمات فاتحه خوانی و تشییع جنازه و منزل به منزل حضور پیدا می کنند و با قرآنی در دست به دنبال قسم گرفتن از مردم برای دادن رای به آن ها هستند و سایر محافل رویت خواهند شد.
 
 
از برخی افراد و گروه های سیاسی نمی توان انتظار داشت که در راستای تبیین فتنه 1401 قدمی بردارند اما نمایندگانی که عنوان " انقلابی " را یدک می کشند انتظار می رود که فعالیت موثرتری در این فضا داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی