نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آبان 1401 - 13:57
رسانه های ضدانقلاب در ادامه موج سواری بر سناریوی کشته سازی در کشور، به سراغ دختر یاسوجی رفتند در حالی که وی به علت بیماری فوت کرده است و خانواده اش نیز بر این موضوع تاکید کردند.

به گزارش چهارفصل رسانه های معاند و همچنین فضای مجازی به محلی برای فریب مخاطبان و کاربران تبدیل شده است تا از طریق تبلیغات سمی خود و با سوءاستفاده از احساسات نوجوانان و جوانان ان ها را به خیابان بکشانند و زمینه ساز آشوب و اغتشاش شوند.

 

 
 

نقش پر رنگ جریان های تجزیه طلب در اتفاقات اخیر به همراه هدایت رسانه ای و سایبری از سوی کشورهای غربی، فعال شدن توده های منافقین به شکل شبکه ای در کشور با هدف فرسایشی کردن اغتشاشات و آشوب و اختلال در کسب و کار مردم با اجرای عملیات های کور مسلحانه و عادی سازی ترور و مواردی از این دست در سوریه به خوبی پیاده سازی شد و دشمن این کشور را وارد یک جنگ شهری خانمان سوز کرد.

پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی عناصر اصلی و پشت پرده اغتشاشات است؛ پروژه‌ای که با پیمانکاری رسانه‌های معاند و ضد انقلاب تکمیل می‌گردد و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی مردم است.

 

عناصر اصلی و پشت‌پرده اغتشاشات که مستقیم یا با واسطه مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک‌های تروریستی هستند، در دستورکاری مشخص در تمامی مقاطع که آشوب‌ها را علیه امنیت مردم در کشور ما کلید زده‌اند، توأمان پروژه کشته‌سازی را نیز پیش بردند.  

 

 
 
در یکی از این سناریوهای کشته سازی پای یک دختر کهگیلویه و بویراحمدی نیز به میان آمد؛ جایی که رسانه های ضدانقلاب اعلام کردند " ناهید مصطفی پور اهل یاسوج در تظاهرات تهران ربوده شده و 9 روز بعد جسدش را تحویل خانواده اش دادند و علت مرگ وی را انفولانزا اعلام کرده اند. "
 
 
این در حالی است که خانواده مصطفی پور، (همسر و خواهر مرحومه ناهید مصطفی پور) به صراحت علت فوت مرحومه را عفونت ریه ناشی از آنفولانزا قلمداد کرده اند. و در صفحات مجازی خود به این موضوع پرداخته اند. در این بین عده ای کاسه داغتر از آش شده اند و در حال بازی با آبروی مردم هستند و با شایعه این موضوع را مرتبط با اغتشاشات دانسته اند.
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی