نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1401 - 9:17
مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش چهارفصل چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی دیجیتال، شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت های مردمی تولید محتوا، حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم های تولید محتوا مردم پایه برگزار می شود.

 

حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج در روزهای بیست و نهم آبان تا یکم آذرماه پذیرای تیم های شرکت کننده در این رویداد خواهد بود.

 

گفتنی است این رویداد در سه قالب پویانمایی، بازی های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن های همراه و به مدت 48 ساعت و به صورت شبانه روزی برگزار خواهد شد و تیم های شرکت کننده به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به رویداد کشوری اعزام خواهند شد.

 

شرکت کنندگان طبق موضوعات اعلام شده که در مراسم افتتاحیه اعلام خواهد شد اقدام به تولید محتوا در قالب های مورد اشاره خواهند کرد.

 

این دوره از رویداد یک بخش جانبی هم با عنوان رویداد تولید محتوای مردم پایه که از 8 آبان ماه کار خود را در سامانه رویداد آغاز کرده و تا 24 آبان ماه علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت انفرادی ارسال کنند تا از برترین های این بخش نیز در مراسم اختتامیه استانی تجلیل شود.

 

همچنین علاقمندان می توانند تا پایان روز 24 آبان ماه با مراجعه به درگاه اینترنتی event.bsjmajazi.ir برای حضور در این رویداد نام نویسی کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی