نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1401 - 14:51
عدم برخورد مناسب با قانون شکنی این گروه کوهنوردی در خصوص ترویج بی حجابی در فضای مجازی باعث شده است که اکنون شاهدشدت گرفتن این روند باشیم.

به گزارش چهارفصل استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه کوهستانی بودن و طبیعت زیبا پذیرای گروه های کوهنوردی و تورهای گردشگری زیادی از نقاط مختلف کشور و البته در درون همین استان است و این فرصت مهمی است که باید غنیمت شمرده شود.

 
 
اما این روزها و در شرایطی که عده ای از بیرون و داخل کشور با راه انداختن کمپین های مختلف در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ناامن کردن کشور با استفاده از شعارهای خوش رنگ و لعاب هستند، برخی گروه های کوهنوردی در کهگیلویه و بویراحمد نیز همصدا با این افراد اقدام به فعالیت می کنند.
 
 
یکی از این گروه های کوهنوردی که در گذشته نیز اقدام به برگزاری تورهای مختلط با وضعیت نامناسب پوشش می کرد ( تصاویر آن در صفحه مجازی این گروه موجود است ) در صفحه مجازی خود فیلمی منتشر کرده است که دو دختر بدون داشتن حجاب و با روسری هایی در دست در حال کوهنوردی هستند.
 
 
عدم برخورد مناسب با قانون شکنی این گروه کوهنوردی در خصوص ترویج بی حجابی در فضای مجازی باعث شده است که اکنون شاهد ادامه این روند هستیم و این بار همصدا با گروهک تروریستی کومله شعار سر می دهند.
 
 
ورود این خرده فرهنگ های منفی در سطح استان موضوعی است که در حوزه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری است و اگر به همین شیوه ادامه یابد شاهد فجایع فرهنگی در تورهای گردشگری و گروه های کوهنوردی خواهیم بود.
 
 
تصویری از حضور مختلط زن و مرد در تنگه جوزار چیتاب
 
تصویری از این گروه کوهنوردی در هفته گذشته
 
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا