نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1401 - 15:18
رئیس هیئت کاراته کهگیلویه و بویراحمد به تشریح مسائل مربوط به این رشته ورزشی در استان پرداخت.
 
 

به گزارش چهارفصل انتخابات هیات کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و رحیم محمود زاده با کسب 18 رای برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات کاراته کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

 
به همین بهانه در گفتگو با رئیس جدید هیئت کاراته استان، وضعیت این رشته ورزشی در استان و برنامه های پیش رو برای توسعه کاراته را از وی جویا شدیم.
 

رئیس هیئت کاراته کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سوابق خود گفت:  حدود سی سال کاراته کار می کنم، دان ۶ کاراته دارم، داور ملی و سابقه مربیگری ملی دارم ، در عرصه قهرمانی کار کردم در مسابقات نیروهای مسلح و مسابقات کشوری مقام آوردم.

 
محمودزاده در ادامه بیان سوابق خود گفت: برای مسابقات جهانی اسپانیا انتخاب شدم، یک بار هم به عنوان مربی در جام وحدت و دوستی قفقاز شرکت کردم.
 
 
وی افزود:  ۴سال دبیر هیئت کاراته استان بودم و بعد از دو دوره ۴ ساله ریاست هیئت استان برای سومین دوره انتخاب شدم.
 
محمودزاده به افتخارات کاراته استان در این سال ها اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نفر اول رنکینگ امیدهای کشور را به دست آوردیم، اولین مدال طلای بانوان در کاتا توسط خانم عزیزی به دست آوردیم، امید راستگو رتبه اول رده بندی امیدهای کشور شد، آخرین دوره هم استعدادهای برتر ایران بود که بچه‌های ما توانستند به چهار نفر به تیم ملی استعدادهای برتر ایران راه پیدا کنند.، مربی به اسم آقای عزیزپور که هم به عنوان مربی نونهالان و هم استعدادهای برتر انتخاب شد.
 
 
وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: روز پانزدهم آذرماه انتخابات برگزار شد که با ۱۸ رای به عنوان رئیس هیئت انتخاب شدم.
 
 
محمودزاده در خصوص برنامه های آینده خود گفت: برای دوره جدید برپایی اردو ها و برگزاری مسابقات نوجوانان است که باعث رشد آنها شود، کارهای فرهنگی که در نظر داریم انجام دهیم تا جامعه پویا و سالمی داشته باشیم و برگزاری کارگاه آموزشی برای مربیان و ورزشکاران و همچنین برنامه هایی مثل روانشناسی و تغذیه را در برنامه داریم.

 

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم کارهایی انجام دهیم که در سال‌های آینده قهرمانان بیشتر از استان ما باشند.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی