نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1401 - 15:51
سردار سنایی راد گفت:اگر دیپلماسی نیاز به پشتوانه داشت، او در میدان پشتوانه را برای دیپلماسی فراهم می کرد؛ کما اینکه همزمان با درگیری با عناصر تکفیری در عرصه دیپلماسی نیز حضور داشت.

به گزارش چهارفصل معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شهید سلیمانی چگونه توانست در قلب تمام مردم آزادی خواه جهان جا داشته باشد بیان کرد: شهید سلیمانی حاصل مکتبی است که حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کرد؛ مکتبی که مردم در آن یک پایه و رکن هستند؛ حضور او در دفاع مقدس و همکاری با رزمندگانی از گروه ها، قبایل و طوایف مختلف همچنین حضور در قرارگاه قدس و مبارزه با اشرار به او نگاهی راهبردی داد که مردم را باور داشت.

 

سردار رسول سنایی راد ادامه داد:  پیشینه شهید سلیمانی نشان می دهد که برخاسته از مردم است و در ادامه هم هیچ گاه خودش را بالاتر نمی دید نگاه از بالا به پایین نداشت و همین نگاه باعث شد در شناخت ظرفیت‌های ملت ها از دقت نظر بسیار بالایی برخوردار باشد به گونه ای که امروز در ارتش بین المللی بدون مرز جهان اسلام شاهد حضور جوانانی از گروه های مختلف و از ملیت‌های مختلف هستیم که شهید سلیمانی توانست آنها را به خوبی ساماندهی کند و بین آنها وحدت و همدلی ایجاد کند.

 

 

وی با تاکید بر این که حاج قاسم نماد اخلاص بود ادامه داد: این جمله طلایی از وی وجود دارد که «ای کاش به این بلوغ برسیم دیده نشویم آنکه باید ببیند، می بیند». این اخلاص الهی به کارش برکت می داد؛ همان گونه که اخلاص سبب خستگی ناپذیری در وی شد، از هیچ ملالتی رنج نمی برد و هیچ گاه ناهمراهی ها، ناهمواری ها و ناسپاسی ها در روحیه اش اثرگذار نبود، زیرا کارش در راه خدا بود.

 

سنایی راد در ادامه بیان کرد: بخش مهمی از وضعیت ارتقا یافته مقاومت حاصل تلاش جهادی و تدابیر شهید سلیمانی در دوره فرماندهی نیروی قدس است و امروز نتیجه تلاش های جهادی و مخلصانه وی را می بینیم که به مثابه خاری بر چشم دشمنان مقاومت است؛ خروجی کار شهید سلیمانی شرایط امروز محور مقاومت است که با دستی پر به عنوان جریان تعیین  کننده در منطقه همان گونه که توانست تاکنون اثبات کند نیرویی بی بدیل در مبارزه با داعش و به چالش کشاندن رژیم صهیونیستی است. 

 

وی با تأکید بر مرد میدان و عملگرا بودن حاج قاسم گفت: عنوان مرد میدان در واقع به حضور میدانی  وی برمی گردد؛ کسی که فرمانده عالی بود اما همواره در کنار  نیروها و قبل از اینکه طراحی کند و بداند طراحی اش به عمل می نشیند، هیچ گاه شعار نمی داد و موردی را بدون پیوند با عمل شدن مطرح نمی کرد؛ همان گونه که برای اجرایی شدن آنچه طراحی کرده بود، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد.

 

سنایی راد در پایان با اشاره به این که عنوان مرد میدان  شایسته بزرگ مردی همچون شهید سلیمانی است، افزود: همان گونه که در میدان عمل دستی پر داشت که اگر مجموعه ای نیاز بود تصمیم دیگری پیش ببرد، می توانستند با اتکا به دستاوردهای او موفق شوند؛ مانند اینکه اگر دیپلماسی نیاز به پشتوانه داشت، او در میدان پشتوانه را برای دیپلماسی فراهم می کرد؛ کما اینکه همزمان با درگیری با عناصر تکفیری در میدان شاهد حضور او در عرصه دیپلماسی بودیم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی