نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1401 - 15:46
خواننده پیشکسوت با اشاره به این که شهید سلیمانی یک قهرمان ملی بود بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران مصیبت عظیمی بود.

به گزارش چهارفصل خواننده سروده های انقلابی گفت: ما یکی از اسوه های مقاومت، شهادت، ایستادگی، از خودگذشتگی، جوانمردی و تمام روحیه انسانی که در یک عزیزی می تواند وجود داشته باشد مانند حاج قاسم سلیمانی، را از دست دادیم باعث خسارت برای ایران عزیزمان هست اما او همیشه در دعاها و صحبت های خود آرزوی شهادت داشت و می گفت من جامانده از عزیزان شهید هستم و در نهایت به آرزویش رسید.

 

محمد گلریز در ادامه با تاکید بر این که شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران مصیبت عظیمی بود؛ بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی و یارانش از جان مایه گذاشتند و یکی از مخوف ترین دشمنان اسلام و ایران که همان داعش بود را از بین بردند، شهید سلیمانی با عملکرد خود درس ایستادگی و مقاومت و ایثار به همه ما داد و خاطره او همیشه در ذهن همه مردم زنده خواهد ماند.

 

وی در خصوص ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم مرد بزرگی بود که همه آزادگان جهان به او افتخار می کند ویژگی های خاصی داشت از جمله این که به معنای واقعی مرد خدا بود و کارهایی که انجام می داد در راه خدا و برای مردم بود؛ شهید سلیمانی یک قهرمان ملی بود، حاج قاسم اخلاص داشت؛ این مساله خیلی مهم است که همه وجودش اخلاص باشد و دارای قلب سلیمی بود و ارادت خاصی به همه اقشار مردم داشت.

 

گلریز در ادامه به رفتار شهید سلیمانی با کودکان اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی در هر جایی که می رفت اول به بچه ها توجه می کرد و آن ها را مورد محبت خود قرار می داد؛ کلیپی از او دیدم که وقتی نماز می خواند فرزند شهیدی به کنار او آمد و در حال نماز دست نوازش بر سر فرزند شهید کشیدند که ما را یاد حضرت علی (ع) و ماجرای اهدای انگشتر در رکوع می اندازد.

 

این هنرمند پیشکسوت در پایان با اشاره به این که وقتی برای خدا و مردم و خصوصا برای مستضعفان کار کنید، عزیز می شوید، بیان کرد: شهید سلیمانی در حوادث مختلفی که رخ می داد در تمام آن ها با همه وجود شرکت می کرد و صادقانه برای مملکتش فداکاری می کرد، دنیا برای او بازیچه بود، امیدوارم که با ائمه اطهار محشور شوند و ما هم سعادت داشته باشیم در عرصه هنر و موسیقی و سرودهای انقلابی و حماسی کارهای ماندگار در خصوص وی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی