نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1401 - 13:56
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس
شهید سلیمانی ستون و محور مقاومت است
عیسی زاده گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی همه مسلمان و آزادی خواهان جهان اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان، محور مقاومت را برای خود الگو قرار دادند.

به گزارش چهارفصل رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی گفت: از تاثیرات راه و روش شهید سلیمانی در جهان غرب و شرق همین بس که همه مسلمان اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان، محور مقاومت را برای خود الگو قرار دادند.

 

مهدی عیسی‌زاده با اشاره به اینکه روز شهادت سردار دلها برای همه آحاد ملت ایران بدون از هر  دیدگاه سیاسی،  اجتماعی، پست و مقام سازمانی یک روز  حزن‌انگیز است افزود: دشمنان اسلام امروز تبلیغات زیادی بر علیه مسلمانان انجام می دهند اما با این وجود، نهضت و محوریت همه کشورها، شهید سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه قبل چه بعد از شهادت سردار سلیمانی ثابت کرده‌اند، از مکتب سردار سلیمانی وحشت‌ دارند تصریح کرد: اما شهادت سردار موجب شد امروز نام و آوازه وی بیشتر در جهان بپیچد و اکنون شهید سلیمانی به عنوان محور اصلی مقاومت، بذری را در جامعه کاشته که این بذر جوانه داده تا جایی که ثمرات آن را در بیشتر جوامع به عینه مشاهده می‌کنیم.

 

نماینده مردم میاندوآب در خانه ملت با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به واسطه دلاوری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام به جزیره امن و ثبات در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در نظر شهید سلیمانی تفاوتی میان فارس، عرب، ترک، کرد و افغان نبود و هر جا احساس می‌کرد که در حق مردم یک دیار ظلمی شده است، در آنجا حضور پیدا می کرد و مردم آن دیار بی آلایش بودن شهید سلیمانی را به عینه دیده‌اند.

 

عیسی زاده با تاکید بر اینکه جهان همانند سردار سلیمانی به خود نخواهد دید ابراز کرد: برخی شخصیت‌ها در طول تاریخ هر کشوری تکرارناپذیر هستند و سردار سلیمانی نمونه ای از این افراد است. با این همه هرکس باید تلاش کند، به‌اندازه توان و قابلیت  خود این شخصیت‌های وارسته را الگو قرار دهد. 

 

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی