نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1401 - 14:43
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبودی مطرح کرد:
ایران بعد از انقلاب اسلامی الگوی جهانی شد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت ایران وابسته و مستعمره کشورهای بیگانگان بود گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه انقلاب استقلال و عزت خود را به دست آورده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی چهارفصل؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی  رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ باگذشت بیش از ۴ دهه  پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت دارد جنایات رژیم پهلوی را برای مردم و نسل جوان تبیین بکنیم گرچه عمری می‌کوشند که انکار حقایق کنند ولی دوران پهلوی آن‌قدر استبداد و استعمار موج می‌زد و خیانت‌ها و جنایت‌های آشکار بود که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه انقلاب استقلال و عزت خود را به دست آورده است درحالی‌که ماقبل از انقلاب استقلالی نداشتیم چون مستعمره بودیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت ایران وابسته و مستعمره کشورهای بیگانگان بود گفت: ایران در رده‌های علمی سرآمد منطقه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبودی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران جهش بزرگی در منطقه و دنیا به وجود آورده است درحالی‌که رژیم طاغوت،  حافظ منافع آمریکا در منطقه بود اما آلان الگویی برای کشورهای منطقه شده  و رودررو جلوی دشمنان خصوصاً آمریکا قد علم می‌کند.

وی گفت: در رژیم طاغوت ایرانیان، شهروندان درجه‌دو ازنظر آمریکا و کشورهای استعمارگر محسوب می‌شدند و این جنایتکاران علاوه بر اینکه هزینه گزافی برای مستشار بودنشان می‌گرفتند یک هزینه بیشتری برای حق توحش می‌گرفتند، به این دلیل که آن‌ها مردم ما را وحشی قلمداد می‌کردند.

عبودی در ادامه اذعان داشت: در مباحث علمی امروز ایران به‌عنوان یک کشور علمی خودش را در جهان مطرح کرده است، درحالی‌که قبل از انقلاب این کشور از پزشکان خارجی استفاده می‌کرد و امروزه کسانی که در دانشگاه‌های دنیا پروفسور یا استاد هستند و حرف برای گفتن دارند از فرزندان این انقلاب هستند و یک‌قطب پزشکی در دنیا محسوب می‌شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبودی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش نظامی، نیز به توان بالایی دست‌یافته است گفت: ایران با دست‌یابی به انواع سلاح‌ها و موشک‌های نقطه زن نشان داده است که هیچ‌گونه وابستگی نظامی به کشورهای بیگانه ندارد، و با تمام توان آماده دفاع از کرامت و حفظ مرزهای خود و یاور مظلومان در سراسر جهان است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی