نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1401 - 16:00
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حقوق بشرغرب بزرگترین دروغ از زمان خلقت انسان است گفت: برخی از برنامه‌ریزی دشمن در فضای مجازی صورت می گیرد و ضروری است در این فضا قدرتمند شویم.

آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و فعالان فضای مجازی برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل دراین آئین با اشاره به اینکه حجم عملیات روانی و تبلیغاتی سیاست های جهانی را تحت تاثیر قرار داده است گفت : تبلیغات دشمن به گونه ای شده که باور پذیری آن برای مردم زیاد شده و این به دلیل دوری از واقعیت ها بوده که عدم شناخت سواد رسانه ای باعث شده تا تبلیغات سوئ دشمن پذیرفته شود.

فرمانده سپاه فتح در ادامه افزود: دشمن تمرکزش را برعلیه نظام قرار داده در صورتی که خادمان مردم در سپاه پاسداران تنها و تنها به فکر خدمت به مردم و تامین امنیت مردم است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین دروغ ها از زمان خلقت بشریت بحث های حقوق بشری غرب است گفت: غرب تلاش می کند ذهن جوانان و مردم را در فضای مجازی تحت تاثیر قرار دهد تا هدایت کننده افکار باشد.

خرم دل گفت: قدرتمند شدن در ۲ حوزه حقیقی و مجازی باید صورت گیرد و نباید از فضای مجازی غافل شویم.

وی با بیان اینکه ممکن است نتوانیم با حرف زدن منظورمان را برسانیم اما با یک کلیپ چند دقیقه‌ای در فضای مجازی که امروز به فضایی حقیقی تبدیل شده است حرفمان را به کرسی بنشانیم.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه  برخی از برنامه‌ریزی دشمن در فضای مجازی صورت می گیرد و ضروری است در این فضا قدرتمند شویم گفت: غرب فقط زبان زور و تهدید را می فهمد، بنابراین باید قدرت داشته باشیم تا اجازه استعمار را به انها ندهیم..

فرمانده سپاه فتح با تاکید بر اینکه نباید از فرصت ها در فضای مجازی غافل شد ابراز داشت: باید در عرصه مجازی قدرتمند شویم چرا که دنیای غرب دنیای تهدید و زور است و در این فضا قدرتنمایی می کنند.

این فرمانده نظامی اذعان داشت: مظلوم ترین زنان در دنیا زنان اروپایی هستند و پناهی ندارند و به عنوان یک کالا برای استفاده هستند و حقوق آنها پایمال می شود.

خرم دل با تاکید بر اینکه باید مدافع حقوق زنان غرب باشیم و اجازه تظلم به این قشر را ندهیم اذعان داشت:زنان در ایران اسلامی از کار، شغل و احترام خاصی برخوردار هستند، دین، قوانین، حاکمیت، مردم و خانواده‌ همه حامی زنان ایران هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی