نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1401 - 14:36
فرمانده تیپ 48 فتح گفت: با تمام ظرفیت‌ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم تا آخرین لحظه در کنار هم‌وطنانمان در مناطق زلزله‌زده خوی خواهیم ماند و به زلزله‌زدگان خدمات‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش چهارفصل تیپ 48 فتح سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون در شهر زلزله‌زده خوی آذربایجان غربی مستقر است و مشغول خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده این شهر است.

فرمانده تیپ 48فتح  در خصوص اقدامات صورت گرفته‌شده در منطقه زلزله‌زده گفت: در حوزه عتبات عالیات موکب طریق الکربلا گچساران را به منطقه اعزام کردیم که به مدت حدود 14 روز، روزانه 2500 غذا پخت می‌کردند و بسته‌های معیشتی نیز توزیع کردند و علاوه بر آن کارهای فرهنگی نیز انجام دادند.

سردار حکمتیان راز در ادامه بیان کرد: ماشین‌آلات حمل‌ونقل و ترابری تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انتقال کانکس و سرپناه و سایر ملزومات به نقاط زلزله‌زده خوی، در اختیار قرارگاه حمزه سیدالشهدا قرار داده‌شده‌اند؛ هر جا نیاز داشته باشد از  هر شهری امکانات جابجا شود این آمادگی وجود دارد.

وی افزود: 1200 تخته پتو، مایع دستشویی و ظرف‌شویی، وسایل گرمایشی و پوشاک، نوشت‌افزار، اقلام غذایی مانند برنج، عدس، لوبیا، نخود، ماکارونی، چای و قند نیان زلزله‌زدگان توزیع کردیم، هم‌اکنون دو کانکس و جیره مواد غذایی آماده کردیم که به خوی انتقال دهیم و مرتب در حال کمک‌رسانی مردم هستیم.

فرمانده تیپ 48 فتح ادامه داد: تیپ آمادگی انتقال کمک‌های مردمی به خوی دارد و هر سازمان و نهادی که وسایلی جهت کمک‌رسانی داشته باشد این آمادگی را برای انتقال آن‌ها داریم.

سردار حکمتیان راز در پایان گفت: با تمام ظرفیت‌ها و تجهیزاتی که در اختیارداریم تا آخرین لحظه در کنار هم‌وطنانمان در مناطق زلزله‌زده خوی خواهیم ماند و به زلزله‌زدگان خدمات‌رسانی می‌کنیم.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا