نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1401 - 16:34
بررسی تحرکات مدیران مختلف طی این مدت نشان می‌دهد برخی از افراد حاضر در سطح مدیران استانی به‌خوبی به حوزه گفتاردرمانی روی آورده‌اند.

به گزارش چهارفصل سیستم اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این برهه حساس کنونی مدیریت‌هایی مبتنی بر عمل و تلاش و میدان را می‌طلبد.

بررسی تحرکات مدیران مختلف طی این مدت نشان می‌دهد برخی از افراد حاضر در سطح مدیران استانی به‌خوبی به حوزه گفتاردرمانی روی آورده‌اند.

عملاً علاج مناسبی برای کارها پیش‌بینی نمی‌کنند ولی در رسانه‌ها به‌خوبی با حرف و گفتار پیش می‌روند.

حال‌آنکه اگر بررسی دقیقی از میزان عملی شدن این حرف‌ها به عمل‌آوریم به‌خوبی متوجه می‌شویم که اساساً این موارد در دستور کار اجرایی قرار نمی‌گیرند، و تنها فریب افکار عمومی به شیوه حرف بوده است.

بررسی دقیق وعده‌ها بهترین گرای ممکن برای پی بردن مخاطبین به این مسئله خواهد بود، جایی که اثر این حرف‌ها را در میدان و مؤلفه‌های میدانی نظیر بازار و جامعه مشاهده نمی‌کنیم.

گویا این افراد فقط به سبب اشتغال در این پست این‌گونه رفتارها را در دستور کار قرار می‌دهند.

برای هر مشکلی که سراغ این افراد می‌روید، پاسخ‌های آماده‌ای به شما می‌دهند که اساساً شما تصور می‌کنید این کارها هم‌اکنون در دست اقدام است حال‌آنکه چنین نیست.

به‌پاس رعایت احترام این رسانه علی‌رغم داشتن مستندات کافی از بیان اسامی خودداری می‌کند، اما در صورت ادامه‌دار بودن بدون تعارف و یا حتی کتمان سابقه این افراد اقدام به‌نقد صریح‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی