نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1402 - 12:01
در ادامه بازی های پاراآسیایی هانگژو؛
دومین قهرمان کهگیلویه‌وبویراحمدی هم طلایی شد
سامان پاکباز از ایران موفق به کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه کلاس F ۱۲ بازی های پاراآسیایی هانگژو شد.

به گزارش چهارفصل سامان پاکباز از ایران موفق به کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه کلاس F12 بازی های پاراآسیایی هانگژو شد. پاکباز با پرتاب ۱۶ متر و ۱۵ سانتیمتر به این عنوان دست پیدا کرد. مدال نقره به نماینده ازبکستان با پرتاب ۱۵.۳۷ متر رسید و علی شمشیری از ایران در این ماده با پرتابی به میزان ۱۴.۱۴ متر به مدال برنز رسید.

 

در این ماده چهار ورزشکار به رقابت با یکدیگر پرداختند. رقابت های دو و میدانی در ورزشگاه HSC  در حال برگزاری است. چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی از روز یکشنبه به طور رسمی با حضور ۳۰۰۰ ورزشکار از ۴۳ کشور آسیایی در هانگژو چین آغاز شده است.

 

پاکباز: بعد از طلای هانگژو، اکنون هدفم حضور موفق در پارالمپیک پاریس است

برنده مدال طلای پرتاب وزنه کلاس F12 گفت: مدال طلای هانگژو برای من اهمیت زیادی داشت اما مهمتر حضور موفق در بازی های پارالمپیک پاریس است که تلاشم را معطوف این مهم می کنم. هر چند تعداد شرکت کننده زیاد نبود اما کیفیت و کلاس مسابقات بسیار بالا بود و خوشحالم که تلاشم منجر به کسب مدال طلا برای کاروان ایران شد و از این پس برای موفقیت در پارالمپیک پاریس تلاش می کنم چرا که یکی از اولویت های اصلی است.

 

او تصریح کرد: برای حضور در پارالمپیک از قبل برنامه تمرینی و مسابقات ما مشخص شده است و امیدوارم بتوانم در این مسیر به اهدافم برسم.

 

گفتنی است سامان پاکباز از قهرمانان شایسته و فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی