نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1402 - 18:08
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیات طوفان الاقصی به فرموده مقام معظم رهبری «ترمیم ناپذیر» است چون همه قدرت اسرائیل تحت شعاع این عملیات بزرگ قرار گرفت.

به گزارش چهارفصل سردار پاسدار «حسن حکمتیان» عصر امروز (4 آبان ماه) در یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایت مدار در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن مبنی بر اینکه «گمان نبرید آنها که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند بلکه زنده آمد و در پیشگاه خداوند متعال روزی داده می شوند»، اظهار کرد: نبی مکرم اسلام (ص) فرمود: «برترین مرگ ها شهادت است و دوست دارم بارهای بار جهاد داشته باشم و شهید شوم».

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مرگ ها را کشته شدن در راه خدا دانست و گفت: باید بدانیم همه ما روزی جهان را وداع خواهیم گفت، اما مرگ شهدا مرگ تاجرانه بوده و در بالاترین ارزش ها جان دادند و به بالاترین درجات اعلی رسیدند.

 

وی به مجاهدت های مولا علی علیه السلام برای اسلام اشاره کرد و اینکه در محراب عبادت شهید شد، گفت: امروز مردم و ملت ما پشت تابوت شهدا و فرزندان خود آرمان های آنها را ادامه می دهند کسانی که برای امنیت و آرامش ایران اسلامی جان دادند. 

 

سردار حکمتیان با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما گرامی داشتن یاد و نام شهداست، ادامه داد: باید یاد شهدا را که این موضوع خود نوعی شهادت است را ترویج کنیم.

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز فرزند نامشروع انگلیس و دست پرورده آمریکا ۷۵ سال اشغال، ترور، کشتار در برنامه دارد و مردان و زنان و کودکان را به خاک خون می کشد.

 

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی دنبال امنیت پایدار برای رژیم صهیونسیتی است و این موضوع در دستور کار همیشگی آنها و عادی سازی با رژیم صهیونسیتی در دستور آمریکا است.

 

سردار حکمتیان بیان کرد: این عادی سازی به گونه ای بود که عربستان با عادی سازی به مراحل پایانی خود می رسید و دشمن همه توان خود را به کار گرفت که ایران را تحت اشراف اطلاعاتی خود قرار دهد و به ادعای این رژیم دیوار و گنبد آهنین هر هدفی را مورد هدف قرار می دهد.

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنها این گونه تصور داشتند هر بی حرمتی و کشتاری در فلسطین می توانند داشته باشند، اما طوفان عملیات الاقصی یک جنگ سراسر ترکیبی از قدرت نظامی، سایبری و اطلاعاتی آغاز شد.

 

وی ادامه داد: در این عملیات روحیه شهادت و جانفشانی مردان مرد این روزگار از مرزهای استراتژیک و دروازه های اسرائیل وارد شدند و در میان ناوهای جنگی و زیرسطحی و روی سطحی قایق های تندور حماس و نیروی های ویژه موتور سوار ۴۰ کیلومتر وارد خاک دشمن شدند.

 

سردار حکمتیان افزود: این افتخار بزرگی است که سرزمینی که ۷۵ سال تحت ستم بود و بعد از اینکه کشورهای عربی مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی داشتند این گروه مقاومت توانست اقتدار خود را در سیستم های اطلاعاتی، امنیتی و تکنولوژی با ورود به شهرک های اشغالی نشان دهند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این عملیات ژنرال های اسرائیلی دست بسته تسلیم شدند و مناطق مختلف تحت کنترل خود نیروهای مقاومت درآمد.

 

وی ابراز داشت: عملیات طوفان الاقصی به فرموده مقام معظم رهبری «ترمیم ناپذیر» است چون همه قدرت اسرائیل تحت شعاع این عملیات بزرگ قرار گرفت.

 

سردار حکمتیان با بیان اینکه ارتباطات و تجارت آنها، هزینه هوایی و مهاجرت معکوس از فرودگاه اسرائیل آغاز شده، افزود: امام خمینی (ره) فرمود «اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد» و ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود جلو افتاده و حیات این رژیم تبدیل به لانه عنکبوت شده است. 

 

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته که اجازه ندهد این رژیم منحوس نابود شود و با تمام توان و تجهیزات از آنها حمایت می کنند، اما بیش از ۶ هزار شهید و بیش از دو هزار کودک شهید در این راه تقدیم شده و بدانند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا