نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1402 - 15:30
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت سرمایه گذار بومی ۶۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده می شود.

به گزارش چهارفصل علی احمدزاده در نشست شورای مسکن با اشاره به اینکه مصمم به اجرای تعهدات استان در طرح نهضت ملی مسکن هستیم، گفت: با اینکه با شرایطی سختی در مرکز استان مواجه هستیم اما در تلاش برای رفع مشکل هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نبود زمین دولتی در مرکز استان مشکلاتی برای اجرای این طرح ایجاد کرده بود که با تغییر کاربری اراضی که قابلیت کشاورزی ندارند درصدد رفع این مشکل هستیم.

وی اظهار داشت: فرد مالکی ۶۰ هکتار زمین کشاورزی خود را برای تغییر کاربری و ساخت نهضت ملی مسکن در اختیار استان قرار داده است و خود با ۲ هزار میلیارد تومان آورده قصد سرمایه گذاری در این طرح مهم را دارد که باید همکاری لازم با سرمایه گذار صورت گیرد.

احمدزاده با اشاره به اینکه این ۶۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن اختصاص داده می شود، تصریح کرد: در مرحله اول بیش از سه هزار واحد مسکونی در این پروژه احداث می شود و برای اجرایی شدن دیگر تعهدات نیازمند مساعدت سایر دستگاه ها هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم امیدوار هستند در طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند بنابراین همت مسئولان استان در راستای محقق شدن این مهم باشد.

وی یادآور شد که سرمایه گذار طرح نهضت ملی مسکن بومی است و باید مورد حمایت مسئولان استان باشد و نباید به گونه ای رفتار کنیم که موجب ناراحتی و دلسردی سرمایه‌گذار شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه بارها گفته ایم که از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد، گفت: این مهم را در عمل هم به اثبات برسانیم و از سرمایه گذاران به طور جدی حمایت کنیم.

احمدزاده با اشاره به جلسات متعددی که در راستای حضور سرمایه گذاران در مرکز کشور برگزار می شود، گفت در تهران مرتب به دنبال سرمایه گذار برای پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام هستم اما در طرح نهضت ملی مسکن سرمایه‌گذار خود به ما مراجعه و اعلام کرده که حاضر به سرمایه گذاری در این پروژه عظیم و مهم است.

وی بیان کرد: برای اینکه برنامه ها به خوبی پیش برود قراردادی میان راه و شهرسازی و سرمایه گذار منعقد شود.

گفتنی است، استاندار در تماس تلفنی با رضایی معاون وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان را تشریح کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی