نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1402 - 14:06
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد:
حضور مردم استان در مناسبت‌ها شاخص بودجه‌ریزی شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: مردم در انتخابات اخیر نیز حماسه آفریدند بنابراین می‌طلبد مسئولان کشوری نیز نگاه ویژه‌ای به استان ما داشته باشند.

به گزارش چهارفصل صبح امروز همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاضع در این همایش گفت:  در سه محور  نقش مردم در تکوین و استمرار انقلاب اسلامی، بررسی ابعاد و آثار نقش‌آفرینی اقشار گوناگون در اقتدار و امنیت و رشد و پیشرفت کشور، بررسی راهکارهای تقویت حضور مردم در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور حماسی و باشگاه مردم ولایتمدار استان در مناسبت‌های مختلف انقلاب غرورآفرین و قابل‌تقدیر است به نسبت جمعیت حضور مردم استان در مناسبت‌های مختلف پررنگ است و همیشه صحنه‌های تماشایی و بی‌بدیل را به نمایش می‌گذارند. 

وی بیان کرد: نه‌فقط راهپیمایی‌ها بلکه‌ استان در هشت سال دفاع مقدس نیز بیشترین همراهی و حضور را داشتند مردم ما در انتخابات اخیر نیز حماسه آفریدند بنابراین می‌طلبد مسئولان کشوری نیز نگاه ویژه‌ای به استان ما داشته باشند و این حضور مردم را به‌عنوان یک شاخص در بودجه‌ریزی‌ها در نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاضع تصریح کرد: بزرگ‌ترین واقعه عصر حاضر انقلاب اسلامی بود، انقلاب ما با کودتا نیامد بلکه با حضور مردم درصحنه به میدان آمد، مردم آمدند و بدون دخالت و حرکت نظامی انقلاب پیروز شد و مردم درصحنه ماندند و انقلاب را تثبیت کردند، امروز می‌بینیم این انقلاب ریشه دوانده است.

وی گفت: در انقلاب ما، مردم همه به میدان آمدند همه اقشار در عرصه انقلاب حضور داشتند از ویژگی‌های مهم انقلاب این نبود که بعد از پیروزی مردم کنار گذاشته شدند بلکه در تمام  عرصه‌ها مردم حضور داشتند مردم‌سالاری دینی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است 

وی گفت: چند روز بعد از انقلاب مردم با رأی دادن به جمهوری اسلامی آری گفتند  سه ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با رأی دادن خبرگان قانون اساسی را مشخص کردند و مدتی بعد رفراندوم قانون اساسی نیز توسط مردم تأیید شد و پس از انقلاب انتخابات مختلفی برگزارشده است انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و مبتنی بر اراده و اقتدار مردم است و مردم در بخش‌های مختلف و حساس کشور زمینه‌ساز انقلاب اسلامی بوده‌اند.

خاضع افزود: تحریم‌های فلج‌کننده را اعمال کردند که مردم را ناراضی کنند اما هوشیاری مردم این توطئه را خنثی کرد توطئه‌های مختلف همیشه با حضور مردم خنثی‌شده است مردم ما بصیر و زمان‌شناس هستند‌، ایران بازیگر تعیین‌کننده و  فعال و یک نیروی اثرگذار در دنیا است همه این‌ها حاصل حرکت و حضور مردم درصحنه‌ها بوده است مؤلفه اصلی قدرت در کنار جایگاه ولایت‌فقیه که یک‌نهاد فراقوه‌ای موجب انسجام ملی می‌شود حضور مردم نیز از مؤلفه‌های مهم است

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی