نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1402 - 14:33
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان باز هم مثل گذشته حضوری بی مثال داشتند و هر رأی خود را که همانند گلوله بر قلب دشمن بود در صندوق ها انداختند و این حماسه را خلق کردند.

به گزارش چهارفصل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حضور باشکوه مردم استان در انتخابات و کسب رتبه اول مشارکت در سطح کشور پیامی صادر کرد و از همه مردم استان قدردانی نمود.

متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل به شرح زیر است:

مردم عزیزمان در استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر همچون راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و دیگر مناسبت های ملی حماسه دیگری خلق کردند و این مردم نجیب با لبیک گفتن به ندای رهبر عزیز، حکیم و فرزانه‌ انقلاب اسلامی باز هم مثل گذشته حضوری بی مثال داشتند و هر رأی خود را که همانند گلوله بر قلب دشمن بود در صندوق ها انداختند و این حماسه را خلق کردند و بصیرت، هوشمندی و وفاداری  به آرمان‌های شهدای گرانقدر و نظام جمهوری اسلامی و نه گفتن به دشمن را به نمایش گذاشتند.

مشارکت و حضور غرورآفرین در انتخابات 11 اسفندماه و کسب رتبه اول مشارکت در میان استان های کشور پیروزی بزرگ مردمی محسوب می‌شود که با وجود داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی یک‌بار دیگر همه تبلیغات مسموم و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کردند و پاسخ دندان‌شکنی به کینه‌توزان ایران اسلامی دادند. 

اینجانب از حضور آگاهانه و انقلابی مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق‌های اخذ رأی و همچنین تمامی عوامل برگزارکننده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا