نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. ارديبهشت 1403 - 14:50
در نشست خبری با خبرنگاران مطرح شد؛
اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم برگزار می‌شود
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو معلم خبر داد و گفت: ۳۴ شهید دانشجو معلم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی《چهارفصل》: نشست خبری اجلاسیه شهدای دانشجو معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن جلسات پردیس شهید ایزدپناه برگزار شد.

 
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه اصحاب رسانه آگاهی دهنده جامعه و وجود شما سبب پیشرفت کشور در سطح استان و کشور است گفت: حضور شما در سطح استانی سبب می‌شود نقدها و توصیه‌های شما به بهبودی اوضاع در پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد منجر شود.

سید سلیمان حسینی نیک با بیان اینکه یکی از رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی است، گفت: تربیت نیروی انسانی نیازمند یک سری مقدمات است، این مقدمات می تواند در حوزه فرهنگی و پرورشی باشد در همین رابطه در راستای تقویت روحیه ایثار و شهادت دانشگاه فرهنگیان اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلمان را کلید زده است و حدود یک سال برای آن تلاش شده است. 

وی ادامه داد: ۳۴ شهید دانشجو معلم در سطح استان داریم و برای آن باید اسامی شهدای دانشجو معلم استان را احصا می‌کردیم و بخش اعظمی وقت را به این کار اختصاص دادیم بعد از آن سرکشی به تک تک خانواده شهدا‌ی دانشجو معلم با حضور دانشجویان معلمان و محوریت آنها انجام گرفت. 

حسینی نیک با اشاره به اینکه قبل از این اجلاسیه دو یادواره شهدای دانشجو معلم برگزار شد ادامه داد: این دو برنامه مقدمه‌ای برای اجلاسیه شهدا بود.

وی گفت: سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری کارگاه ایثار و شهادت‌، کارگاه علمی، کارگاه مقاله نویسی دنبال شد و همچنین مستند نویسی از آثار شهدا و همرزمان شهدا و وابستگان شهدا انجام و اطلاعات دقیقی جمع آوری شد که در تهیه مستند مصاحبه‌های متفاوت و صرفا تاکید بر زندگی نامه شهدا نبود و بنابراین برش هایی از ویژگی ها و زندگی شهدا که جنبه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشت برجسته شد و به آن پرداخته شد در این رابطه خانواده شهدا و سبک فرزند پروری برای تربیت فرزندان شهدایی تهیه شد بر همین اساس مستند مصاحبه نگاه متفاوتی داشت.

حسینی نیک ادامه داد: هدف این بود که با فرهنگ شهدا و چگونه زیستن آنها بررسی شود که در این راستا کلیپ و سرودهایی تهیه شد و در اجلاسیه رونمایی می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجلاسیه از ۳۱ استان کشور برای تجربه سازی و اجرای آن در استان های خودشان دعوت شد، افزود: امید داریم فرهنگ ایثار و شهادت را تحت عنوان دانشجو معلم با شکوه برگزار شود.

حسینی نیک گفت: هر اقدامی برای این اجلاسیه توسط معلم دانشجوها و تلاش‌های بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی