نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. ارديبهشت 1403 - 11:27
جدیدترین جوسازی رسانه‌ای چهره جنجالی؛
تلاش نمایشی تاجگردون برای گرامیداشت سوم خرداد
به نظر می‌رسد اقدامات نمایشی غلامرضا تاجگردون به یک رویه تکراری تبدیل شده است و به دنبال ایجاد یک جو رسانه ای برای روزهای حساس پیشرو و آغاز به کار مجلس شورای اسلامی ‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 《چهارفصل》: چند روزی است که غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار فراخوانی در فضای مجازی از برگزاری برنامه کوهنوردی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و از مردم خواست در این برنامه شرکت کنند.

این در حالی است که سابقه قبلی این همایش نشان داد وضعیت پوشش و ظاهر برخی شرکت کنندگان همخوانی چندانی با این مسئله و گرامیداشت این روز بزرگ نداشت و سال گذشته انتشار تصاویر و فیلم هایی از این مراسم حواشی زیادی به دنبال داشت. 

یکی از سوالاتی که در این خصوص وجود دارد این است که اگر قرار است مراسم گرامیداشت برگزار شود چرا از رزمندگان حماسه آفرین هم استانی در این مراسم تجلیل نمی شود. 

بنظر می رسد عدم توجه دولت به تاجگردون سردرگمی فراوانی را برای وی در پی داشته است، به گونه ای که دست به دامان چنین همایش هایی شده است و بنابراین یک رویکرد فرار رو به جلو جهت رهایی از شکست است. 

آن چه با بررسی افعال و اظهارنظرهای غلامرضا تاجگردون در ماه‌های اخیر می توان به آن دست پیدا کرد این است که قدرت تاجگردون رو به کاهش است و با ارائه برنامه‌های نمایشی به دنبال جلب توجه نظرات به سمت خود است.

به نظر می‌رسد اقدامات نمایشی غلامرضا تاجگردون با حضور افراد تکراری که احتمالا به دنبال اهداف دیگری هستند به یک رویه تکراری تبدیل شده است و به دنبال ایجاد یک جو رسانه ای برای روزهای حساس پیشرو و آغاز به کار مجلس شورای اسلامی ‌است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی