نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1403 - 14:16
در جریان حواشی اعتبارنامه تاجگردون؛
چرا بهرامی و موحد از تاجگردون حمایت نکردند؟
سکوت، پاسخ محمد بهرامی و محمد موحد در قبال اعتبارنامه تاجگردون بود، به نظر می‌رسید می‌توانستیم شاهد عملکرد بهتری از این دو نماینده در مجلس باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل»: صبح امروز نتایج بررسی اعتبارنامه نمایندگان مجلس دوازدهم در صحن علنی قرائت شد؛ در ابتدای جلسه رئیس مجلس اعلام کرد مواردی که اعتراض به اعتبارنامه نمایندگان وجود داشته است از شورای نگهبان استعلام می‌شود، در صورتی که قبلا شورای نگهبان این مستندات را بررسی کرده و رد کرده بود، اعتراضات به اعتبارنامه در صحن مطرح نخواهد شد.

در جریان ارائه گزارش شعب در صحن مجلس، مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران که پیش‌ازاین به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت معترض بود، در جایگاه هیئت‌رئیسه حاضر شد و از محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت خواست نامه اعتراض جمعی از نمایندگان به این اعتبارنامه را در صحن مطرح کند.

در این شرایط مالک شریعتی و تاجگردون با دست و اشاره از دور برای یکدیگر خط‌ونشان کشیدند که چنین شرایطی سبب شد مهرداد گودرزوند چگینی منتخب رودبار در حمایت از غلامرضا تاجگردون و رضا تقی پور انوری منتخب تهران در حمایت از شریعتی مقابل هم ایستاده و حتی یکدیگر را با دست هُل دهند که سرانجام با حضور سایر نمایندگان از درگیری فیزیکی جلوگیری شد.

اما دراین‌بین رویکرد محمد بهرامی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون همچنین محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  در خصوص اعتبارنامه تاجگردون جالب به نظر می‌رسید؛ سکوت، پاسخ این دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد در قبال اعتبارنامه تاجگردون بود، به نظر می‌رسید می‌توانستیم شاهد عملکرد بهتری از این دو نماینده در مجلس باشیم.

هرچند انتقادات زیادی دراین‌بین از تاجگردون وجود دارد، اما بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد معتقدند که نمایندگان هم استانی می‌بایست عملکرد بهتری در این خصوص از خود نشان می‌دادند.

این اولین آزمون نمایندگان مجلس استان بود که به نظر می‌رسید عملکرد بهتر آنان می‌توانست نوعی از پویایی را در مجلس در اذهان عموم ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی