نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. خرداد 1403 - 10:16
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از دخالت در کار سایر قوا پرهیز کنند گفت: وحدت بین مجمع نمایندگان و مسئولان استان برای گره گشایی از مشکلات ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» به نقل از«صبح زاگرس»: آیت‌الله سید نصیر حسینی در اولین واکنش بعد از تایید اعتبار نامه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توسط قانون مشخص شده است تاکید کرد: نمایندگان باید در راستای منافع مردم حرکت کنند و مهمتر از همه وحدت است. 

وی افزود: نمایندگان بدنبال وحدت بین مجمع نمایندگان و مسئولان برای گره گشایی از مشکلات مردم باشند.

امام جمعه شهر یاسوج در این گفتگو با بیان اینکه استان نیازمند توسعه زیربنایی است و شایسته سالاری باید در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق بیفتد ابراز داشت: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد باید به‌دنبال این باشند که ببیند چه کار کلان و توسعه آوری می توانند برای استان انجام دهند، همچنین از کارهایی که ارتباط و مشکلی از استان را حل نمی کند پرهیز و از دخالت در کار سایر قوا در این استان دوری کنند.

آیت الله حسینی در پایان تاکید کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی روحیه نظارتی و وظایفی را که قانون برای آنهامشخص کرده در استان به خوبی پیگیری کنند تا مشکلات مردم و سوء مدیریت ها رفع شود.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی