نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. خرداد 1403 - 10:44
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:
مدل رفتاری شهيدجمهور امید را احیا کرد
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: تواضع و اخلاق مداری شهید رئیسی هم نوعی الگوی جدید حکمرانی گمشده ما در سالیان گذشته بود که شهید رئیسی این را نیز احیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهار فصل» رسول سنایی راد در خصوص دستاوردهای دولت شهید رئیسی وتوقع مردم از رئیس جمهور آینده گفت: رویکرد و عملکرد آقای رئیسی تراز جدیدی از شاخص های جایگاه ریاست‌جمهوری را رقم زد که به واقعیت هایی مانند دستاورد هایی در عرصه سیاست داخلی و خارجی مربوط می‌شود به همین علت رقابت در انتخابات پیش رو نیز سخت تر شده است. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه بیان کرد: شهید رئیسی توانست بسیاری از طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند، موفقیتی بود که با هزینه و زمان کمتر به سرانجام رسید چه بسا برخی از این پروژه ها و طرح ها اگر به پایان نمی‌رسید خسارت مضاعفی بود که بایستی به کلی از خیر آن‌چه انجام شده بود می‌گذشتیم اما بعضی از پروژه ها با سابقه بیش از دو دهه از زمان آغاز در دوره وی به اتمام رسید.

سنایی راد گفت: دستاوردهایی مانند ترمیم سرمایه اجتماعی که در طول سالیان گذشته در این عرصه ها خسارات بزرگی دیده بودیم، اعتماد مردم نسبت به مسئولین کاهش پیدا کرده بود، امید آن ها نسبت به بهبود وضعیت و آینده و عملکرد مسئولین کاهش پیدا کرده بود، هم رویکرد مردمی و هم عملکرد برآمده از کار جهادی چیزی بود که توانست سرمایه اجتماعی را بهبود ببخشد. 

وی افزود: در تشییع پیکر این شهید نزدیک به ۷۰ درصد کسانی ابراز همدردی و تاسف کردند که به ایشان رای ندادند این نشان دهنده آن چیزی است که در عرصه افکار عمومی اتفاق افتاده است جلب اعتماد مردم و این دستاورد به مراتب از دستاورد های مادی بیشتر است.

سنایی راد بیان داشت: همانطور که پیوستن به شانگهای و بریکس کار ساده و اتفاق کوچکی نبود

اما به‌نظر من آن‌چه که می‌توان این را نام گذاشت افزایش اعتبار و افزایش وزن ژئوپلوتیک ایران است که حاصل تلاش هایی است که آقای رئیسی داشت و بعضی ها خرده میگرفتند که آقای رئیسی پرستیژ سیاسی و دیپلماتیک را رعایت نمی‌کنند ولی خروجی که آقای رئیسی از خود برجای گذاشتند افزایش وزن ژئوپلوتیک ما و کسب اعتباری است که ما در نوعی الگو در سیاست خارجی و داخلی رقم زده است. 

 

وی ادامه داد: تواضع و اخلاق مداری شهید رئیسی هم نوعی الگوی جدید حکمرانی گمشده ما در سالیان گذشته بود و از ارزش های انقلاب همین مدل رفتار بر می آید که متاسفانه مسئولین ما با این فاصله گرفته بودند، شهید رئیسی این را نیز احیا کرد.

 سنایی راد در پایان گفت: مردم با دیدن این نوع مدل رفتاری که باعث امید و اعتبار در آنها شده است هم در تعداد برای مشارکت در پای صندوق های رای و هم در نوع انتخابشان تاثیر گذار خواهد بود، این نوع مدل رفتاری که در شهید رئیسی وجود داشت از ناحیه مردم در انتخاب نامزد ها نیز بازتاب خواهد داشت، مردم به نامزدی اقبال خواهند داشت که این نوع مدل رفتاری و الگوی رفتاری را نمایندگی کند که منتخب مردم بتواند این مسیر را با سرعت و قدرت بیشتری ادامه بدهد.

منبع: صبح زاگرس

انتهای خبر/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا