نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. مرداد 1403 - 15:07
نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک وقفه تقریبا ۵ ساله همزمان با برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تا کمتراز 24 ساعت دیگر افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک وقفه تقریبا ۵ ساله همزمان با برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تا کمتراز 24 ساعت دیگر افتتاح خواهد شد. 
تفاوت نمایشگاه امسال با سال های دیگر دربرگزاری این نمایشگاه در فضای معطر به رنگ و بوی شهدا است و در کنار آن‌ نمایشگاه علوم قرآنی و محصولات فرهنگی بدلیل تنوع محصول که برای مخاطب جذابیت و اهمیت دارد برگزار می‌شود. 
با توجه به اینکه یک منظومه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله نمایش فاخر و بین المللی فصل شیدایی تا برنامه‌های جانبی و نمایشگاهی در پارک مهرورزی که به پیشواز کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود. بیش از ٣ هزار کتاب و محصولات فرهنگی دراین نمایشگاه در معرض دید و خرید و عرضه علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، بیش از ۴ هزار جلد و عنوان محصولات قرآنی با تخفیف های ۱۰ الی ۴۰ درصدی متناسب با موضوعاتی که در کتب و محصولات فرهنگی موجود است عرضه خواهد شد.
تاریخ برگزاری این نمایشگاه از ۱۵ مرداد تا ۲۰ شهریور است که برای اولین بار در استان بیش از یک ماه در خدمت هم استانی های عزیز خواهد بود.

این نمایشگاه امشب ساعت ١٩:٣٠ افتتاح خواهد شد. 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا