نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. شهريور 1403 - 16:19
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مطرح کرد:
ترویج فرهنگ ایثاروشهادت؛مهم‌ترین ابزارمقابله با تهاجم فرهنگی
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود،افزود: آن چه که به اين کشور عزت و اقتدار داده ، همین زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» سردار محمد شرفی صبح امروز در اجلاسیه ۹۸ شهدای امنیت کهگیلویه وبویراحمد گفت: همواره یادواره و گرامیداشت شهدای فراجا، پاسداشت مقام والای این حماسه‌سازان بزرگ تاریخ است که برای دفاع از این میهن اسلامی و برقراری نظم و امنیت شهرها و بخصوص مرزهای کشور، جان خود را نثار کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، اجلاسیه شهدا را یک رسانه بسیار مؤثر دانست و افزود: در عهد و عصری که ما با پدیده‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مواجه هستیم در این زمان برگزاری اجلاسیه و کنگره ها کار بسیار بسیار ارزشمندی است. 

وی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: مردم فهیم این استان از  زن و مرد و پیروجوان با حضور در همه دوران‌های قبل‌از انقلاب به‌ویژه در انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور صددرصد و حداکثر، نقش فوق‌العاده‌ای ایفا کردند. با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل ۸ سال دفاع مقدس بالاترین درصد و در جبهه را بین مردم و جوانان این سرزمین داشته‌اند و ما فراموش نمی‌کنیم.

سردار شرفی ادامه داد: شهدا انسان های ايثارگر و مخلصی بودند که از جان خود گذشتند تا امنيت و آرامش را برای مردم و انقلاب اسلامی به ارمغان بياورند فرزندان این مرز و بوم و دلاور مردانی که نام آنها در اذهان بجا مانده و هر کدام ستارگان آسمانی روی زمین شدند و مسیر و جهت را برای ما جاماندگان نشان بدهند تا ما در ادامه زندگی دچار مشکل نشویم. 

وی خاطر نشان کرد: شهدای عزیز ما جایگاه فوق‌العاده بالاست که در بیان قرآن فوز عظیم بالاتر از مقام آنها نیست. خوشبحال خانواده‌ای معظم شهدا و پدران و مادران که همچون فرزندانی را تربیت کردند و ارزشمندترین کالای خود را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای دین مبین اسلام کردند.

 این مقام ارشد نظامی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود تا شرمنده شهیدا نشویم و راه را گم نکنیم افزود: آن چه که به اين کشور عزت و عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان شده ، همین زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

وی تصریح کرد: شهدا انسان هایی ايثارگر و مخلصی بودند که از جان خود گذشتند تا امنيت و آرامش را برای مردم و انقلاب اسلامی به ارمغان بياورند.

سردار مصطفایی در این اجلاسیه نیز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان تلاش کرده با تقدیم ۹۸ شهید به جمهوری امنیتی که شایسته مردم استان و کشور هست را تضمین کند گفت: دشمنان این مرز و بوم تمام قد در مقابل فرهنگ ما صف آرایی کرده اند و در تلاش هستند ارزش های جامعه ما را به ضد ارزش تبدیل کنند و با جنگ ترکیبی تمام عیار در صدد هستند که جای شهید و جلاد را عوض کنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجلاسیه شهدای امنیت ویژه ۹۸ شهید انتظامی استان به ترویج فرهنگ شهدا و تسلای آلام روحی خانواده های شهد خواهد شد و دلگرمی تازه ای به ما می دهد تا فراموش نکنیم که به واسطه خون پاک همین شهدایی که بر زمین ریخته امنیت ما امروز تأمین است.

مصطفایی با تاکید بر اینکه نیروانظامی تعداد ۶۵۰ جانباز به جمهوری اسلامی تقدیم کرده، که برخی از این جانبازان جانباز ۱۰۰ درصد هستند، لذا باید مقام شهدا و جانبازان و ایثارگران را قدر بدانیم.

وی یادآور شد که نیروی انتظامی استان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد ۲ یادواره در شهرستان های گچساران و دهدشت برگزار کرد، اجلاسیه امروز نیز در امتداد همین مسیر است.

در پایان از سه عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان دفاع مقدس فرماندهی انتظامی استان رونمایی شد.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی