نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1403 - 16:35
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد:
استاندار و تیم مدیریتی‌اش نباید به حاشیه بروند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه حاشیه همیشه است و استاندار جدید باید تمرکز بر موضوعات مهم باشد گفت: این مسئله امروز در خدمت به مردم، تکمیل پروژه‌ها و رفع مطالبات مردم را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» آیت‌الله سید نصیر حسینی گفت در جلسه تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید استان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و با خوش‌آمد به حضور مردم و مسئولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی تشکر داریم و توجهات خوبی به استان شد.

از خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی تشکر می‌کنم

وی افزود: قضا و قدر موضوعی را رقم زد که سبب اندوه و غم و اشک برای کشور ما شد؛ دولت رئیسی دو بار به استان سفر کرد و مناطق به‌صورت زمینی و هوایی بازدید شد، اهتمامی برای تکمیل پروژه‌ها وجود داشت اما شرایط با این حادثه به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد، بااین‌حال تلاش برای رفع مشکلات این استان بی‌سابقه بود.

منابع ما را می‌برند، نه خوشحال هستیم و نه ناراحت

آیت‌الله سید نصیر حسینی گفت: استان ما در ظرفیت‌های انسانی و فرهنگی و مادی وضعیت مطلوب دارد، ۲۵ درصد نفت صادراتی کشور، ۱۰ درصد رواناب‌های کشور، سدهایی ایجادشده و سرچشمه‌های آن  از کوهستان‌های ما است اما منافع آن مربوط به استان‌های دیگر است در این رابطه ناراحت نیستیم و خوشحال نیستیم اما توقع داریم از منابع آب و نفت بیشتر سهم استان ما باشد.

وی به دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات را به محضر مقام معظم رهبری گزارش دادیم، پروژه‌های پاتاوه به دهدشت بعد از سال‌ها به پایان رسید، پتروشیمی دهدشت به بهره‌برداری نرسیده است و پروژه‌های ما روند کُند ۱۰ الی ۲۰ ساله دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان ما مشارکت آن در انتخابات  در رتبه اول و دوم و در انتخابات ریاست جمهوری ۶۵ درصد حضور داشتند.

از استاندار جدید توقع بیشتری داریم

حسینی ادامه داد: طبق اظهارات مسئولان انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت مستقل بود و سوابق خوبی در طرح‌ها و پروژه‌ها دارد و این سابقه سبب شده است تا ما از وی بیشتر برای طرح‌های استان توقع داشته باشیم؛ ما ۱۰ طرح را به مقام معظم رهبری ارائه دادیم و ایشان در همان جلسه مربوط به اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد به دکتر عارف معاون اول رئیس‌جمهور دستور پیگیری  داشتند شما این موضوعات را پیگیری کنید.

نگاه استاندارجدید به مطالبات مردم باشد نه حواشی

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه حاشیه همیشه است و استاندار جدید  باید تمرکز بر موضوعات مهم داشته باشد گفت: این مسئله امروز در خدمت به مردم، تکمیل پروژه‌ها و رفع مطالبات مردم را شامل می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی