نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1403 - 10:38
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
پهلوی، دوران ذِلت و حاکمیت حقارت بود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوران پهلوی، دوران طاغوت و حاکمیت ذلت بود، زمانی که سرزمین ایران عزت و اقتدار آن پایمال شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی گفت: در طول تاریخ بشر و هبوط آدم بر زمین خاکی، جبهه حق و باطل در مقابل هم بودند و از زمان جنگ بین هابیل و قابیل جریان حق و باطل بوده است. 

وی با بیان اینکه از زمان بعث پیامبران در مقابل آن‌ها جبهه باطل وجود داشته است گفت: در زمان ما انسان‌هایی در جبهه حق حضور یافتند و پیروز شدند، در خیلی از زمان‌ها پیامبران الهی تنها ماندند یا شهید و اسیر شدند و به اهداف عالیه خود نرسیدند.

شرط پیروزی در هر نبردی حضور ‌و حمایت مردم است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در زمان پیامبر حوادث تلخ و شیرینی رخ داد، رزمندگان و مجاهدان در کنار پیامبر حضور پیداکرده و پیروز می‌شدند، پیامبر اسلام در جنگ‌های مختلف و سختی را پیروز شد در زمان حضرت علی (ع) به این دلیل که آگاهی شکل نگرفت متحمل شکست شد، زیرا افراد شایسته نبودند و خداوند می‌خواهد با جبهه حق به پیروزی برسد بر این اساس شرط پیروزی در هر نبردی حضور ‌و حمایت مردم است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه خداوند جهاد با مال و نَفس را بر مسلمانان واجب کرده است ادامه داد: قرار نیست جامعه انسانی با معجزه به پیروزی برسد، بلکه باید مردم به آگاهی رسیده و مجاهدت کنند تا جبهه حق پیروز شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: حضرت امام راحل برای کوتاه کردن سیطره استعمار و استکبار قیام کرد، سرزمین ایران، سرزمین مقدس امام رضا (ع)، سرزمین حضرت شاه‌چراغ، سرزمین انسان‌های بزرگ، ابوعلی سینا، زکریا و خوارزمی است.

دوران طاغوت دوران ذلت بود

وی گفت: در زمان پهلوی ذلت و حقارت بر مردم ایران تحمیل شد، دوران طاغوت دوران ذلت بود، اگر انسانی ذره‌ای از غیرت داشته باشد وقتی دوران پهلوی را یاد می‌کند بر آن‌ها لعنت می‌فرستد.

ملت ایران در آزمون جنگ پیروز و سربلند شد

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران در آزمون جنگ پیروز و سربلند شد گفت: امروز اگر در میدان دفاع از کشور و رهبر و ارکان قدرت کشور نباشیم، کشور شکست می‌خورد، در زمانی که سیم‌خاردار نداشتیم؛ اما امروز با موشک‌های هاپر سونیک می‌جگنیم، امروز میدان جنگ مرز ایران و عراق نیست، بلکه مرز سوریه و لبنان با رژیم صهیونیستی و مرز ایران با جبهه استکبار است.

آرمان ما جنگ با ظالم و حمایت از مظلوم است

وی ادامه داد: امروز آرمان ما جنگ با ظالم و حمایت از مظلوم، فلسطین و غزه است، راه ما راه حق است و به امید خدا این راه طی می‌شود و پرچم به جبهه حق و حضرت ولی‌عصر (عج) تحویل داده خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی