نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. مهر 1403 - 13:56
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه‌وبویراحمد:
تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ای اسرائیل کودک‌کش و ای آمریکا جنایتکار اگر آقای ما ساعت مشخص کنند حتما تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد و هیچگاه این غده سرطانی دیگر وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» سردار حسن حکمتیان راز صبح امروز دوشنبه نهم مهرماه در اجتماع باشکوه مردم یاسوج در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ترور سید حسن نصرالله با درود بر ارواح طیبه شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، شهدا مدافع حرم، شهدا امنیت و عرصه سلامت و شهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله پرچم‌دار جبهه مقاومت گفت: از حضور شما برای تکریم شهید جبهه مقاومت و حضور برای میثاق با آرمان‌های شهدا و بیعت با فرماندهی معظم کل قوا تشکر می‌کنیم شما مردم ولی‌نعمت و صاحب انقلاب هستید. 

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سید ما شهید حسن نصرالله از خاک پَرکشید و به افلاک رسید و در پهنهٔ دشت آسمان بال گشودند گفت: سید جبهه مقاومت با ریختن خود، درخت اسلام و مقاومت را آبیاری و درس مقاومت و آزادی را تعلیم دادند. امروز این شهید در افق‌های آسمان می‌درخشد و مسیر پرافتخار شهادت و اقتدار را به ما نشان می‌دهند.

وی بابیان اینکه شهدا در نزد خدا روزی می‌خورند و بالاترین درجه را نزد پروردگار داشته، جان شیرین خود را باخدا معامله کردند و مرگ تاجرانِ داشتند گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی و فرزند نامشروع انگلیس و دست‌پرورده آمریکا، بیش از ۷۵ سال تهدید، کشتار، تطمیع و محاصره و هتک حرمت جمهوری اسلامی ایران را داشته است؛ این فرزند نامشروع، غده‌ای سرطانی بر پیکر اسلامی است اما این رژیم عمق ندارد و تارعنکبوت است.

سردار حکمتیان گفت: این رژیم  ۲۲ هزار ۱۴۰ کیلومتر مساحت و  ۹ میلیون نفر جمعیت دارند اما به‌قدری سست و ضعیف هستند که هرکجا آسیبی متحمل شوند امکان بازسازی ندارند.

  فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  رژیم صهیونیستی وابسته به عناصری است گفت: عنصر اول، موجودیت این رژیم است و چون  این رژیم  مشروعیت ندارد این موجودیت درخطر است، عنصر دوم امنیت این رژیم است،  این رژیم امنیت و قدرت را در رأس کار ها قرار داده است و برای دست‌یابی به امنیت در محیط پیرامون،  خود را به لایه‌های متعدد، دیوارهای مجهز با حس‌گر، مسلسل  خودکار، پهپاد و سربازان مسلح کرده است.

وی ادامه داد: هرآن چه ما تصور کنیم، این رژیم برای امنیت خود تلاش کرده است، این رژیم گنبد آهنین، موشک بر روی لانچر، فلاخن‌ها، تقاطع آتش در لایه‌های مختلف دارد.

حزب‌الله ضربه‌های کاری بر رژیم صهیونیستی وارد کرده است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: این رژیم  در جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله آسیب‌های زیادی دید و امروز برای امنیت خود اقدام  به تجهیز خود به سلاح و تسلیحات کرده‌اند و  باور دارند هیچ پرنده‌ای از گنبد آهنین او عبور نمی‌کند مگر اینکه در آتش تجهیزاتشان گرفتار می‌شود.

سردار حکمتیان ادامه داد: دشمنان مختلف دستگاه‌های رژیم صهیونیستی، شابک و موساد را موردتمجید قرار می‌دهند و احساس دارند هیچ پرنده‌ای از حوزه اشراف اطلاعاتی آن‌ها عبور نمی‌کند مگر اینکه گرفتار می‌شود. این رژیم همه مؤلفه‌های قدرت را با حمایت‌های هم‌پیمانان خود ایجاد کرده است و باور دارد همه تهدیدات را خنثی می‌کند. وقتی دشمن احساس امنیت نسبی دارد بیان کردند اهداف را در تهران پیگیری خواهیم کرد؛ اما رزمندگان حماس از چشم الکترونیک، مسلسل‌ها، حس‌گرها و گنبد آهنین عبور کردند و همه باورها آن‌ها را نقش بر آب کرد و در طوفان الاقصی شکست خوردند.

وی افزود: در جنگ باید دشمن غافلگیر شود، دشمن  در مکان، زمان و تاکتیک باید شکست متحمل شود، در طوفان الاقصی حماس ضربه‌ای به دشمن زدند که خواب را بر آن‌ها حرام کردند

وی گفت: دشمن صهیونیستی در نبردهایش ترکیبی عمل می‌کند اما در طوفان الاقصی با روش‌های مختلف از زمین و آسمان شکست خوردند و رزمندگان ۴۰ کیلومتر در عمق امنیتی آن‌ها رفتند و  ضربه‌فنی شدند این عملیات برای آن‌ها  غیرقابل‌باور و  آبروی آن‌ها را برد،  فرمانده رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا در میانه جنگ به اسرائیل رفت و بیان کردند برای همیشه تاریخ بی‌آبرو شدیم و راهکار را در نابودی حماس، اشغال باریکه غزه و نابودی مقاومت در برنامه آن‌ها بود، اما بعد از یک سال به هیچ‌کدام از راهبردها نرسیدند و شکست خوردند، آن‌ها به‌تلافی  به مدرسه، بیمارستان، سفارت حمله و اقدام به ترور داشتند و همه این موضوعات نشان از استیصال دشمن است، دشمن در حال دست‌وپا زدن است اما باید هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب بیداری ملت‌های مختلف شده است گفت: امروز در قلب اروپا در آمریکا، در دانشگاه‌ها، دانشجویان و مردم  علیه این رژیم یکپارچه‌شده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی نسخه اسرائیل را درهم پیچید

سردار حکمتیان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی موجب شکست هیمنه آن‌ها شد گفت: در این عملیات جبهه مقاومت، انصار الله و حماس اهداف این رژیم را موردحمله قراردادند و سبب فراری شدن شهرک‌نشینان از سرزمین اشغالی، هجوم به فرودگاه جهت مهاجرت و فروش خانه‌ها و املاک خود شدند و این نبرد با حزب‌الله و گروه‌های مقاومت به شکست منجر شد و آن‌ها نتوانستند در اثر این شکست شهرک‌نشینان و آبروی خود را بازگردانند.

پرچم حزب‌الله بر زمین نمی‌ماند

وی افزود: روزهای گذشته آن‌ها با بمب‌های ۹۰۰ کیلوگرمی به سید ما حمله کردند و سید ما مزد ۳۰ سال مجاهدت خود را با شهادت دریافت کرد و هرچند ترور یک فرمانده سبب نمی‌شود تا پرچم بر روی زمین افتاده بلکه راه ادامه دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: امروز لایه‌های فرماندهی در حزب‌الله چندین لایه دارد و  حزب‌الله در حوزه فرماندهی، لجستیک و تجهیزات، پدافندها و تونل‌ها و... آن‌قدر مستحکم هستند که امکان جنگ زمینی برای  رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر نیست و همه تجهیزات به‌روز دنیا در اختیار حزب‌الله است.

آینده منطقه در دست مقاومت و حزب‌الله خواهد بود

وی ادامه داد: حزب‌الله جوانان برومندی دارند که  از راه و مسیر سید حسن نصرالله دفاع کنند و قادر به انتقام هستند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: فرماندهی کل قوا در هزاران نسخه فرمان صادر کرده‌اند، ما ساعت و زمان مشخص را مدنظر داریم تا اینکه آقا دستور عملیات دهد. امروز اشراف اطلاعاتی به پایگاه‌های دشمن و اسرائیل غاصب وجود دارد، امروز هیچ نقطه کوری در ترکیب و استعداد در خصوص دشمن نداریم.

سردار حکمتیان گفت: ما باید طرح عملیاتی و سازمان عملیات از قبیل انصار الله، حزب‌الله مقاومت عراق، علوی یون، زینبیان و حشدالشعی هستند؛ اما ارتباطات بین سازمان رزم بین همه لایه‌ها برقرار و پشتیبانی انجام می‌شود.

جوابی دندان‌شکن و مقتدر به دشمن می‌دهیم

وی ادامه داد: در عملیات وعده صادق و حمله به دشمن  چگونگی حمله به تجهیزات آن‌ها باوجود حمایت‌های همه‌جانبه مشاهده شد، در این حمله  فرمان از سوی فرمانده کل قوا صادر شد، پهپاد ها، دشمن را غافلگیر، بالستیک اهداف را زدند و به همه اهداف دست پیدا کردیم و به حول و قوه الهی باید عموم مردم اذهان آن‌ها برای یک عملیات تمام‌عیار آماده شود، در حوزه بین‌المللی این حقوق بی بشر و سازمان بی ملل باید متقاعد شوند که یک کودکش در صحن اجازه سخنرانی نداشته باشد.

سردار حکمتیان گفت: همه‌ کاره‌های عملیاتی و اطلاعاتی انجام‌شده است و شما و اذهان مردم ناراحت هستید و هزاران پیامک تقاضای اعزام دارند اما از مکتب سیدالشهدا آموختیم باید به‌فرمان ولی باشیم، یقین داشته باشید فرماندهان و شوراهای ما تصمیم‌های عقلانی خواهد گرفت. 

سردار حکمتیان گفت: باید جنگ را فرسایشی کرد و هزینه‌بر آن‌ها تحمیل کرد و آن‌ها ناامید شوند، تمام تلاش این رژیم غاصب بر این است که ما با آمریکا و ناتو درگیر شویم پس باید صبر کرد و صحنه را مدیریت کرد و هیچ‌کس به‌اندازه نائب امام زمان (عج) اشراف ندارند.

تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

وی گفت: ای اسرائیل کودک کش و ای آمریکا جنایتکار اگر آقای ما ساعت مشخص کنند حتماً تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد و هیچ‌گاه این غده سرطانی دیگر وجود نخواهد داشت.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی