نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. مهر 1403 - 17:08
در طی روزهای گذشته شبهه‌ای در خصوص تغییر نام بلوار شهید اورنگ توسط افرادی ناشناس مطرح شد و این موضوع با واکنش شهردار یاسوج مواجه شد و دراین‌خصوص شفاف‌سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» بلوارهای هر شهر برای شناسایی منطقه و معرفی فرهنگ‌ها، نمادهای بومی و مفاخر آن منطقه است. یکی از این مفاخر و بزرگان کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید اورنگ است.

شهید اورنگ قهرمان مبارزه با داعش و رزمنده میدان نبرد جبهه مقاومت است، کسی که از او به‌عنوان تک‌تیرانداز حلب یاد می‌شود و با هدف‌گیری دشمنان اسلام و گرگ‌صفتان، نقش مهمی در مبارزه با فتنه آمریکایی و صهیونیستی داعش داشت.

این سردار پرافتخار با مجاهدت‌های طولانی خود در میدان نبرد در جبهه حلب مورد اصابت تک‌تیرانداز خون‌ریز داعش قرار گرفت و به شهادت رسید.

رشادت‌های این سردار مدافع حرم و امنیت در  اذهان و کارنامه درخشان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به یادگار ماند و امروز ادامه راه این شهدا وظیفه همگانی در بخش‌های فرهنگی، سازمانی و مردمی است.

براین‌اساس برای تکریم نام و یاد شهید پرافتخار ستار اورنگ،  توسط شهرداری  یکی از بلوارهای یاسوج به نام این شهید نام‌گذاری شد.

باید اشاره کرد در کمیسیون مربوط به نام‌گذاری میادین، بلوارها و... یعنی شهرداری، شورای ترافیک و شورای شهر این نام‌گذاری دنبال می‌شود و یکی از بلوارها، بلوار شهید اورنگ است.

طی روزهای گذشته شبهه‌ای مبنی بر تغییر نام این بلوار به نام بلوار لر مطرح شد و این موضوع سبب برخی گلایه‌ها و نگرانی‌ها و حتی انتقاد از شهرداری یاسوج شد.

دراین‌رابطه شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: طی روزهای گذشته توسط افراد ناشناس و بدون هویت، موضوع تغییر نام این بلوار مطرح شد و این موضوع را به شهرداری نسبت دادند.

کیوان آشنا با تکذیب این موضوع گفت: این موضوع صحت ندارد و همچنان این بلوار به نام شهید ستار اورنگ مزیت شده است.

وی ادامه داد: این برچسب‌ها و موضوعات شبهه دار نمی‌تواند سبب تغییر نام این بلوار شود و شهرداری نسبت به نام‌گذاری این بلوار به نام شهید ستار اورنگ افتخار می‌کند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی