نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1403 - 14:27
مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در نوبت حج تمتع و پنج‌هزار و ۸۰۰ نفر نیز در نوبت حج عمره در استان به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» به نقل از خبرگزاری ایمنا، سیدمحسن قوامی‌نژاد، امروز_ پنجشنبه نوزدهم مهر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی در نوبت حج تمتع هستند.

وی افزود: پنج‌هزار و ۸۰۰ نفر نیز در نوبت اعزام به حج عمره هستند که پس از ۱۰ سال وقفه از اردیبشهت سال‌جاری اعزام به حج عمره از سر گرفته شد.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اعزام به حج عمره اولویت با دارندگان فیش یک تا ۶۰۰ است، ضمن اینکه برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گروه‌های مختلف بسیج که فیش ندارند، پیگیر سهمیه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفری هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ کارگزار در اداره کل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تا دی یا بهمن سال‌جاری سهمیه جدید برای حج عمره داده نمی‌شود.

قوامی‌نژاد از اعطای تسهیلات ۱۰ میلیونی در حوزه عتبات عالیات خبر داد و خاطرنشان کرد: به کارکنان ادارات استان، نفری ۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای سفر به عتبات عالیات اعطا می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا