نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. شهريور 1392 - 21:11
اولویت انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد بومی و عمرانی است
امام جمعه لنده با بیان عملکرد بسیج سازندگی در جامعه گفت: بسیج سازندگی با راه‌اندازی اردوهای جهادی روحیه جهادی را در جوانان زنده کرد.
اولویت انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد بومی و عمرانی است
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اولویت مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای مشاوره به وزیر کشور در راستای انتخاب استاندار، فردی بومی و عمرانی است.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: روز یک‌شنبه هفته آینده نشستی با وزیر کشور خواهیم داشت.

 

وی با بیان این‌که مجمع نمایندگان استان در این نشست با دست پر شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نشست با رحمانی فضلی نسبت به انتخاب استاندار جدید با مشخصات و ویژگی‌های عمرانی به وی مشورت می‌دهیم.

 

این نماینده عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سعی ما بر این است که قبل از هر چیز به جوانان مستعد بومی خود تکیه کنیم.

 

وی افزود: در انتخاب این افراد باید کیفیت کار و تخصص همراه با تعهد مدنظر قرار گرفته شود و گرایش‌های سیاسی افراد در معرفی آن‌ها به وزارت کشور چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

 

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر سه نماینده استان متفق‌القول هستیم که تنها توسعه استان را موردنظر قرار داده و در مشاوره برای انتخاب مسئولان استانی هیچ‌گاه منافع حزبی و گروهی را در دستور کار قرار ندهیم.

 

بزرگواری نیاز امروز کهگیلویه و بویراحمد را کار و تلاش برای عمران و آبادانی دانست و گفت: این استان هر چه تاکنون ضربه خورده از سیاسی‌کاری و دخالت سیاست در امور اجرایی بوده که امیدواریم نخبگان استان در عرصه‌های مختلف با وحدت و تفاهم این معضل بزرگ را از مقابل توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد بردارند.

 

منبع : فارس

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی