نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1392 - 1:00
بخاری های نفتی در مدارس استان استاندارد سازی می شوند
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد:
بخاری های نفتی در مدارس استان استاندارد سازی می شوند
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده از طریق بخاری های نفتی، رویکرد جدید آموزش و پرورش استان به سمت و سوی استاندارد سازی بخاری های نفتی و یا تبدیل آن ها به بخاری گازی یا برقی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل،  عبدالصالح صمدی در کارگاه آموزشی یک روزه مدیران مدارس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اظهار داشت: در سال گذشته اعتبارات قابل توجهی بابت بدهی آب، برق، گاز به شرکت ملی گاز و وزارت نیرو جهت پرداخت قبوض و بدهی مدارس پرداخت شد.

وی افزود: براساس قانون هیچ یک از ادارات خدمات رسان اجازه قطع گاز، آب و برق مدارس را ندارند و اگر هم تاکنون قطع کرده اند، باید  در اسرع وقت برق این مدارس را وصل کنند.

صمدی تصریح کرد: با توجه با سیاست های حمایتی دولت نظیر این اقدام برای سال تحصیلی جدید نیز اتخاذ خواهد شد و مدارس هیچ گونه وجهی بابت آب، برق و گاز مصرفی خود نمی پردازند چرا که بر اساس توافقات حاصله، وزارت آموزش و پرورش به صورت یکجا آن ها را پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده از طریق بخاری های نفتی، رویکرد جدید آموزش و پرورش استان به سمت و سوی استانداردسازی بخاری های نفتی و یا تبدیل آن ها به بخاری گازی یا برقی است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آرامش خاطر دانش آموزان و معلمان از بابت بخاری های نفتی در مدارس باید فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس مدیران و مسئولان آموزش وپرورش مناطق باید تمهیدات لازم را جهت استفاده از بخاری های نفتی در مدارس با جدیت تمام پیگیری کنند.

 

منبع: خبرلنده 

انتهای پیام/ح

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی