نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. شهريور 1392 - 9:49
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه‌ای مفصل به وزیر راه و شهرسازی نوشتم که در آن پس از اشاره به تلفات زیاد جاده‌ای نسبت به رفع مشکلات در این حوزه مطالب مهمی قید شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سیدحسین صابری امروزدر یاسوج اظهار کرد: از نگرانی‌هایی که در استان و در طول مدت خدمت بیش از یک ساله خود داشته‌ام تلفات جاده‌ای است که همه وقته خبرهای ناخوشایندی از آن به گوش می‌رسد.

وی افزود: یکی از مشکلات در استان ما به جاده‌ها برمی‌گردد که باید برای هموار کردن مسیر توسعه، این زیرساخت اصلی به صورت امن در اختیار مردم و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در طول خدمت دولت گذشته کارها و اقدامات خوبی صورت گرفت و تقریباً استان از بن‌بستی که در آن محصور بود خارج شد که جا برای کار بیشتر وجود دارد.

صابری افزود: باید جاده‌ها و محورهای امنی در استان ایجاد شود تا سرمایه‌گذار و مسافر و گردشگر با اطمینان خاطر بیشتری این جا را مقصد نهایی خود برای تولید و کار و گردش قرار دهد.

وی اصلاح جاده‌ای در استان را نیازمند عزم جدی دانست و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما برخی نقاط ناامن جاده‌ای در استان است که شما هر ماه شاهد تصادفات مرگباری در جاده‌های استان هستید.

رئیس شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز ناخوشنودی از آمارهای مربوط به تصادفات جاده‌ای در این استان تصریح کرد: در برنامه چنین آمده که باید هر سال چند درصد از این تصادفات که تلفاتی به همراه دارد کاسته شود ولی می‌بینیم که در شش ماهه امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته 50 درصد رشد داشته‌ایم.

مسئول ارشد استانی عنوان کرد: به عنوان مدیر یک استان بسیار از این آمار متأسفم و می‌دانم که آماری بسیار بالا و نگران‌کننده است که باید با تخصیص اعتبارات و سرعت دادن به کار ساخت و ترمیم جاده‌ها از این وضعیت ناخوشایند خارج شویم.

وی نبود اعتبارات برای رفع برخی نقاط حادثه‌خیز را دلیلی برای ادامه این مشکلات دانست و گفت: این که در نیمی از سال 78 جان باارزش مردم در محورهای استان تلف شود به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

صابری از تنظیم نامه‌ای مفصل به وزیر راه و شهرسازی و ارسال آن گفت که برای رفع این معضل در مقطع کنونی چاره‌اندیشی شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی