نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1392 - 4:34
معرفی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان
در دفتر مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت
معرفی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان
کرم الله محمد پور و زریر حجتی به عنوان اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  کرم اله محمد پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زریر حجتی مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

عضو جدید هیئت منصفه مطبوعات استان با تأیید این خبر اظهار داشت: در جلسه ای که در دفتر مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اعضای جدید به مدت دو سال در هیئت منصفه خانه مطبوعات استان حضور خواهند داشت.

کرم الله محمدپور تعداد اعضا این هیئت را 14 نفر اعلام کرد و افزود: رسانه های استان علاوه بر دو نفر عضو جدید، همت اله دانش مدیرمسئول و صاحب امتیاز روزنامه امید مردم، را در  هیئت منصفه مطبوعات استان خواهند داشت.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد استان با اشاره به جایگاه و منزلت خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: با حضور اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات که از جنس مطبوعات هستند از این پس بررسی مشکلات حقوقی و شکایات خبرنگاران با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت و اگر رسانه یا خبرنگاری از روی ناآگاهی مرتکب خلافی شوند به شکل قانونی و متناسب با جایگاه آن ها و در دادگاه مطبوعات برخورد خواهد شد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا