نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1392 - 21:40
وزیر کشور گفت: استاندار جدید مدیون شخص، خزب و یا گروهی خاص نیست و فقط مدیون خداوند است، بنابراین باید در برابر خداوند متعال برای تصمیماتش دلیل داشته و در برابر او پاسخگو باشد.

به گزارشچهارفصل، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و سابق کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: گردش قدرت و مدیریت امری عادی و پسندیده است و نشان از مردم سالاری دینی دارد.

وی تغییرات را به معنای جابجایی دیدگاه ها در اداره امور دانست و افزود: تغییرات دلیل ضعف یا قوت اشخاص نیست.

رحمانی فضلی با بیان اینکه شناخت استاندار جدید از استان وی را در اجرای برنامه ها جلو می اندازد، بیان داشت: دکتر خادمی از نیروهای بومی این خطه هستند و شناخت وی از ظرفیت ها،پتانسیل ها، فرهنگ  اجتماع و سیاست این منطقه او را در اجرای برنماه های کاری خود یک سال جلوتر می اندازد.

وی بومی بودن مدیر را در برخی موارد باعث قوت و در جاهایی نیز نقطه ضعف دانست و ادامه داد: قوت و ضعف بومی بودن یک مدیر بستگی به تعامل مردم و مسئولین با آن مدیر دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به نحوه انتخاب استاندار اظهار داشت: از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواسته شد که با رضایت و هماهنگی با نماینده ولی فقیه اشخاصی را جهت پست استانداری این استان معرفی نمایند که با بررسی های انجام شده به نکات مشترک رسیدیم و در نهایت دکتر خادمی به عنوان استاندار انتخاب شد.

وی بیان داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری دهه آینده به نام دهه عدالت و پیشرفت، فضای کنونی جامعه، فضای اقتصادی و ایجاد حماسه اقتصادی بوده و با توجه به اهمیت موضوع تمام فشارهای دشمن نیز از این ناحیه است.

رحمانی فضلی ادامه داد:  به دلیل عدم جوابگویی منابع نفتی باید با این منابع خداحافظی کرده و در حوزه تولید و کاهش مصرف تلاش نماییم.

وی افزود: با بکارگیری منابع مردمی در حوزه تولید می توانیم نیازهای کشور را برطرف کنیم که البته برای این کار باید تدابیری اندیشیده شود تا مردم  احساس امنیت کرده و سرمایه ها در حوزه تولید فعال شوند.

وزیر کشور بهره وری و سطح کاربری را پایین دانست و ابراز داشت: افزایش سطح بهره وری از دیگر راه های تلاش در جهت افزایش تولید خواهد بود.

رحمانی فضلی تأکید کرد: استاندار جدید مدیون شخص، حزب و یا گروهی خاص نیست و فقط مدیون خداوند است، بنابراین باید در برابر خداوند متعال برای تصمیماتش دلیل داشته و در برابر او پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: عقل حکم می کند که وی با مشورت، عدالت و درنظر گرفتن منافع عمومی مردم تصمیم گیری کرده و رضایت عمومی مردم را رضایت خدا بداند.

وزیر کشور با بیان این مطلب که سیاست دولت روحانی، سیاست اعتدال است، افزود:  سیاست ما اعتدال در طریقت است و موضوعیت خاصی ندارد و مبنای عدالت در حاکمیت، عقل و قانون است.

وی ادامه داد: استانداران پرچمداران اعتدال در کشور هستند و بنابراین باید در انتخاب مدیران اعتدال داشته و از افراطی گری بپرهیزند.

رحمانی فضلی بیان داشت: اساس انقلاب مردم هستند و باید با تلاش و کوشش در رفع مشکلات آن ها بکوشیم.

وی اراده دولت را  ایجاد آرامش برای فعال تر کردن چرخه اقتصاد کشور برشمرد و ابراز داشت: قطعاً این اتفاق در سایه انسجام و همدلی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به نتایج سخنان رییس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنان دکتر روحانی در سازمان ملل نشان داد که دنیا ایران قدرتمند را پذیرفته و این نتیجه ی مقاومت، استقامت و پیروی از رهبری بوده است.  

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی