نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مهر 1392 - 21:43
نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی استاندار با نمایندگان و در اولویت آن با نماینده ولی فقیه به عنوان یک راهبرد موفق در برنامه های کاری می تواند اهداف را تحقق بخشد.

به گزارش چهارفصل، غلام محمد زارعی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و سابق استان اظهار داشت: داشتن پست و مقام اصالت نیست بلکه خدمت به مردم اصالت است و همه باید با وحدت و همدلی به استاندار جدید کمک کنیم.

وی افزود: امیدواریم که استاندار جدید با توجه به شناختی که از استان دارند و با هماهنگی با روحانیت معظم بتوانند مدیریت موفقی از جنس مدیریت بومی را به مرحله عمل رسانده و با رفع دغدغه های اصلی مردم، موفقیت و پیشرفت استان را در دولت تدبیر و امید تبلیغ کنند.

زارعی ادامه داد: دغدغه های موجود نسبت به مسائل استان باید به یک فصل مشترک برای پیمودن  راه موفقیت تبدیل شود تا آیندگان از قِبَل آن ما را تحسین کنند.

وی با بیان این مطلب که موفقیت در سایه هماهنگی و همدلی ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: هماهنگی و همدلی استاندار با نمایندگان و در اولویت آن با نماینده ولی فقیه به عنوان یک راهبرد موفق در برنامه های کاری می تواند اهداف را تحقق بخشد.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از نصب دستگاه بی. یو . آر در فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه پرواز در شب و هوای مه آلود امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی