نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1392 - 1:11
نماینده ولی فقیه استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با توصیه به استاندار جدید گفت:سعی کنید نیروهای زبده و کارآمد را به عنوان معاون و مدیریت های خود برگزینید و شخصیت هایی را انتخاب نمایید که خالی از هر گونه شائبه ای در ذهن ها باشند.

به گزارش چهارفصل، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک ‌حسینی در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهکیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 3 مرحله‌ برای نظام دینی وجود دارد گام اول آن قیام انقلاب که برای خدا قیام کنید و گام دوم این که وقتی به قدرت رسیدید و انقلابتان پیروز شد شهداء بالقسط باشید وگام سوم برپایه عدالت رفتار کنید.

وی به مسائل و مشکلات استان اشاره کرد و بیان داشت: اختلافات اقلیمی ، سرحدی و گرمسیری ، بیکاری جوانان، عدم تخصیص اعتبارات لازم، صنایع و معادن استان، این ها همه مسائل پیش رویی است که باید به لطف الهی پایان بپذیرد.

نماینده استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تعطیلی تعدادی از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، عدم هماهنگی بخش صنعت،معدن و تجارت، بیکاری، عدم رشد کشاورزی و باغداری از خمله مشکلات اساسی استان است.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد : استاندار به عنوان یک رئیس جمهور کوچک و نماینده ارشد دولت در استان باید تلاش کند تا مشکلات استان برطرف شود.

وی با ذکر چند توصیه به استاندار جدید، تصریح کرد: سعی کنید نیروهای زبده و کارآمد را به عنوان معاون و مدیریت های خود برگزینید و شخصیت هایی را انتخاب نمایید که خالی از هر گونه شائبه ای در ذهن ها باشند.

ملک حسینی با اشاره به مشورت نمایندگان در بحث مدیریتی استان ابراز داشت : نمایندگان مشورت هایی می دهند و استاندار هم با آنان مشورت هایی خواهند داشت  و این بدون از هر گونه توقعی انجام می گیرد.

وی در پایان  گفت: با نخبگان در استان های تهران و شیراز و با این گروه از نخبگان هم استانی مقیم شیراز و تهران جهت ارائه راهکارهای مناسب و بهبود و گسترش استان نشست هایی به عمل آید و بازنگری در آمایش سرزمین جز برنامه های کاری استاندار جدید باشد.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی