نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1392 - 3:06
استاندار با اشاره به سفر اخير رييس جمهوري اسلامي ايران به نيويورك، گفت: مواضع روشن دكتر روحاني در سازمان ملل متحد دنياي غرب و بسياري از كشورهاي جهان را مجاب به تغيير رفتار با ايران كرد.

 به گزارش چهارفصل، سيد موسي خادمي روز يكشنبه در یاسوج گفت : سفر پربار رييس جمهوري به نيويورك علاوه بر داشتن دستاوردهاي مطلوب براي كشور موجب تعديل و تغيير در ادبيات غرب و حتي نظام سلطه نسبت به ايران اسلامي شده است.


وي بيان كرد: نمايش اقتدار ايران اسلامي در اين سفر نتيجه پايداري ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس، حركت در مسير آرمان هاي امام راحل (ره) و شهدا و جلوه اي از كارآمدي دولت تدبير و اميد بوده كه گفتمان جديدي را در عرصه نظام بين الملل و در سايه نرمش قهرمانانه عرضه كرده است.


خادمي با اشاره به اينكه بسياري از كشورهاي دنيا در اين مساله كه تحريم ها نقض آشكار حقوق يك ملت است با ايران همگام بودند، اظهار كرد: دشمنان نظام و انقلاب بايد به درك لازم برسند كه تحريم ها به هيچ وجه تاثيري در اراده قوي دولت و ملت ايران نداشته است.


وي عنوان كرد: سخنان منطقي و اعتدالي دكتر روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد يكبار ديگر عظمت و شكوه ايران اسلامي را به نمايش گذاشت.


خادمي ابراز داشت: ايران در آينده اي نزديك هم به حقوق حقه خود در دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي دست خواهد يافت و هم از تحريم هاي غيرانساني دشمنان رها خواهد شد.


استاندار كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه ملت ايران آماده مقابله با هرگونه فشار و تحريم دشمنان هستند، افزود: روش اقتصاد مقاومتي بهترين و مناسب ترين راهكار براي مقابله با تحريم هاي اقتصادي است.


خادمي در زمينه مساله هسته اي گفت: واكنش گروه ۱+۵ براي پذيرش جايگاه مقتدرانه ايران اسلامي در اين موضوع اميدواركننده بود ضمن آنكه نتايج مطلوبي در نخستين ديدار دو طرف براي حل مساله حساس هسته اي ايران شكل گرفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی