نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1392 - 22:25
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معرفی معاونین جدید استاندار تا اوایل هفته آینده خبرداد.

به گزارش چهارفصل، سید موسی خادمی در خصوص رفتن معاون سیاسی و امنیتی از استان و جانشین احتمالی اش به خبرنگار مهر گفت: جانشین آقای رضوانی مشخص شده و تکلیف معاونین استانداری تا اوایل هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی در مورد برخی دستگاههای اجرایی که در حال حاضر فاقد مدیر هستند نیز اظهار داشت: قبل از آمدن من به استان در خصوص تعیین مدیران برخی از این دستگاهها هماهنگی هایی شده و ممکن است ظرف روزهای آینده معرفی شوند.

خادمی افزود: برخی تغییرات نیز پس از حضور من در استان بوده که تلاش می کنیم هرچه سریعتر تکلیف آنها مشخص شود.

مدیران ناتوان در این دولت جایی ندارند

استاندار استان در خصوص تغییر مدیران ناکارآمد نیز گفت: فرض اول ما این است که همه مدیران کارآمد هستند اما ضمن احترام به همه افراد، هیچ مدیر ناتوانی را در دولت نخواهیم داشت.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها گفت: کمیته ای تشکیل داده ایم که قرار است موضوع را از نظر حقوقی، قانونی و اجتماعی بررسی کنند.

خادمی افزود: باید آثار مثبت و منفی اجتماعی این موضوع و تاثیر آن بر زندگی مردم مشخص شده و از همه مهمتر آثار آن بر کارآمدی کارمندان و دولت و خدمت رسانی به مردم بررسی شود.

وی عنوان کرد: باید مطمئن شویم که از نظر قانونی هم تعطیلی پنجشنبه ها مشکلی نداشته باشد زیرا اگر مشکل قانونی بر سر راه آنها باشد ممکن است از سوی مراجع قانونی مورد ایراد قرار گیرد.

نتیجه تعطیل شدن یا نشدن پنجشنبه ها این هفته اعلام می شود

خادمی بیان داشت: قرار است ظرف این هفته نتیجه اعلام شود و این کمیته به هر جمع بندی رسید، نظر آن اجرایی خواهد شد.

استاندار همچنین با اشاره به اولین نشست شورای اداری استان گفت: اولویت استان بحث سرمایه گذاری و تولید بوده اما مقدمه آن ایجاد زیرساختهای لازم است.

                        

وی افزود: همزمان با بحث سرمایه گذاری که می تواند در حوزه های صنعت، گردشگری، کشاورزی و.. باشد، زیرساختهای لازم هم باید فراهم شوند.

خادمی این زیرساختها را آب، راه، برق و گاز عنوان کرد و گفت: علاوه بر این باید زیرساختهای فرهنگی که همان استقبال، مشارکت و همکاری مردم در سرمایه گذاری  است هم مهیا شود تا تولید و اشتغال در استان توسعه یابد.

محدودیت منابع مهمترین مشکل کنونی استان

وی محدودیت منابع را یکی از مشکلات پیش روی استان دانست و اظهار داشت: به مدیران اعلام کرده ایم که پروژه های نیمه تمام را که می تواند با منابع محدود به بهره برداری برسند، در اولویت کاری خود قرار دهند.

استاندار بیان کرد: ماندن هر پروژه نیمه تمامی خود هزینه زاست و باعث می شود بهره برداری از آن گران تر تمام شود ضمن انکه بخشی از سرمایه آنجا خوابیده و هیچ استفاده ای از آن نمی شود.

وی افزود: بنابر این درست نیست وقتی که ما تعدادی پروژه نیمه تمام داریم که با منابع موجود قابل راه اندازی هستند، سراغ پروژه جدید برویم زیرا پروژه های نیمه تمام عملا راه اندازی نخواهد شد و بخشی از سرمایه راکد می ماند.

خادمی تصریح کرد: اولویت من طی شش ماه آینده هم در طرح های اقتصادی و هم طرح های عمرانی اتمام پرژه های نیمه تمامی است که دارای درصد بالای پیشرفت هستند.

منبع:مهر

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی