نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1392 - 3:25
عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه های عمومی استان
مدیر سرای روزنامه نگاران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه های عمومی استان
مدیر سرای روزنامه نگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، خبرنگاران عضو سرای روزنامه نگاران استان به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی در می آیند.

زریر حجتی در گفتگو با چهارفصل ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای رشد و اعتلای سواد رسانه ای و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشنهادی مبنی بر عضویت رایگان خبرنگاران عضو سرای روزنامه نگاران به مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ارائه شد که مورد موافق وی قرار گرفت.

وی با اشاره به فلسفه راه اندازی سرای روزنامه نگاران بیان داشت: با عنایت به ضرورت آموزش، کیفی سازی و نقش اهمیت موضوع کتابخوانی که اساس کار روزنامه نگاران در توسعه و پیشرفت حرفه روزنامه نگاری مؤثر بوده ،این اقدام صورت گرفته است.

حجتی با قدردانی از تعامل مدیر کتابخانه های عمومی استان با سرای روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه ای مختلف در حوزه مکتوب و مجازی ادامه داد: حسینی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، قول مساعدت و همکاری برای اهدای کتب تخصصی روزنامه نگاری به این قشر را داده است.

مدیر سرای روزنامه نگاران استان در ادامه خاطر نشان کرد:  عضویت در سرای روزنامه نگاران دارای مزایای بسیار خوبی است که از جمله آن ها برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران بوده و تاکنون «کارگاه تخصصی حقوق در مطبوعات» و «تیتر  و خبر نویسی» برگزار شده و این کارگاه ها تداوم خواهد یافت.

حجتی ضمن دعوت از خبرنگاران برای عضویت در سرای روزنامه نگاران استان بیان داشت: تا کنون قریب 90 نفر به عضویت سرای روزنامه نگاران استان در آمده اند که برای 42 نفر از آ نها، کارت عضویت در سرا از طریق سرای روزنامه نگاران کشور صادر گردیده و مابقی در شرف اقدام است.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام / گ

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا