نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مهر 1392 - 23:02
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از تغییر مدیریت ، گردش قدرت به عنوان فرصت خدمت در میان نخبگان استان است.

به گزارش چهارفصل، سید موسی خادمی در نشست شورای مدیران استانداری با بیان اینکه تغییراتی در کشور شکل گرفته است، اظهار داشت: این تغییرات در شیوه، مدل اجرایی و استراتژی ها صورت گرفته اما در اصول کلی و راهبردی نظام هیچ تغییری صورت نگرفته است.

وی تغییرات را موجب  ایجاد فرصت های خدمت دانست و ابراز داشت: فرصت ها از دولتی به دولت دیگر منتقل می شود چون خدمت کردن یک عبادت است و با این نگرش به مدیریت ها نگریسته می شود.

وی اظهار داشت:  هدف از تغییر مدیریت، گردش قدرت به عنوان فرصت خدمت در میان نخبگان استان است.

وی با بیان اینکه بنا بر تعالیم دینی ما، امروزمان باید بهتر از دیروزمان باشد، گفت: نگاه ما بر مبنای توسعه و پیشرفت است و تغییرات مدیریتی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

استاندار با اشاره به اینکه رویکردهای حذفی را نمی پسندم، اظهار داشت: می خواهیم با همه کار کنیم و در این راستا ممکن است افراد در مدیریت ها جابجا شوند اما حفظ شأن ، احترام و جایگاه انسان ها در برخورد و عمل ، واجب است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت ها، چرخش قدرت و خدمت وجود دارد اما اصل استفاده بهینه از سرمایه های انسانی استان است، گفت: برخورد خارج از شأن و احترام با هیچ کس صورت نمی گیرد، فرصت خدمت از افراد گرفته نمی شود بلکه سطح خدمت و مدیریت تغییر می یابد.

خادمی با تأکید بر اینکه می خواهیم الگویی از مدیریت بومی ارایه دهیم که آثار منفی بومی گرایی در آن ملاحظه نشود ، بیان داشت: در الگوی مدیریتی خود به دنبال برجسته کردن مزایای مدیریت بومی و کمرنگ ساختن معایب آن هستم.

وی ادامه داد: استان زمانی برای درگیر شدن و پرداختن به بحث های حاشیه ای ندارد و مدیران باید ضمن حذف حاشیه ها، هرچه توان دارند در راستای انجام بهینه وظیفه خود و توسعه استان ، به کار گیرند.

استاندار خاطر نشان کرد:  در تعیین معاونت های استان، فارغ ار بحث های سردسیری و گرمسیری، مدل مشارکتی، تابلویی از همه مناطق استان است.

وی ضمن تشکر از خدمات غلامعلی رضوانی معاون سیاسی و امنیتی، محمدجعفر لرستانی معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی، فرهاد باقرپور معاون برنامه ریزی و سید نعمت اله صمدی معاون عمرانی استانداری، از زحمات آن ها در مناصب خود تقدیر کرد و گفت: باید یاد بگیریم و فرهنگ سازی کنیم که خوش بدرقه باشیم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا