نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1392 - 3:14
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی قالیباف در شهرداری تهران نشان از ظرفیت بالای وی در کارهای اجرایی دارد.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار چهارفصل اظهار داشت: اعضای جدید شورای شهر تهران باید اعتماد مردم را دلیل اصلی انتخاب خود بدانند و از مسائل حاشیه ای و سیاسی در این انتخاب دوری جویند.

 

وی افزود: آنچه که مسلم است افراد در دادن رأی آزاد هستند و نباید کار به گونه‌‌ای باشد که منافع حزبی، منافع مردم، کشور و نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت:‌ شاید  بعضی ها در انتخاب شهردار تهران وظیفه خود را این گونه احساس کرده اند که در این مورد حجت شرعی دارد و نباید شخصی را به واسطه رأیی که  داده است مورد محاکمه قرار داد.

 

زارعی در مورد اتفاقات اخیر در بین اعضاء شورای شهر تهران گفت: تجربیات و توان اجرایی بالا باعث رأی آوردن دوباره قالیباف و از مهم ترین عوامل انتخاب وی توسط شورای چهارم شهر تهران بود و نباید اعضای مخالف این انتخاب را سیاسی و حاشیه ای قلمداد کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در رأی دادن همگی باید آزاد باشند و باید به تکلیف خود عمل کرده و نباید تفتیش عقاید صورت گیرد که چرا فردی به فلان شخص رأی داده یا نداده است.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه  بیان داشت: دیگر وقت آن رسیده است که شورای شهر تهران به مسائل تخصصی و مدیریت شهری بپردازد و وارد مسائل حاشیه ای نشود.

 

زارعی در مورد استاندار جدید استان و معرفی وی از طرف مجمع نمایندگان گفت: رویکرد نمایندگان استان انتخاب یک شخص با رویکرد بی طرفانه و استفاده از تمام ظرفیت های بومی در این استان بوده است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان هفت گزینه را به وزارت کشور معرفی کرد که وزارت کشور بر اساس توانمندی ها و سوابق کاری، موسی خادمی را برای پست استانداری استان برگزیده است.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی از نشانه برتر خادمی را بودن وی در منطقه محروم استان نامید و خاطر نشان کرد: معتقد به این هستیم که مهندس خادمی در جهت پیشرفت و توسعه استان بهترین عملکرد را خواهد داشت.

1392/03/20

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی