نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مهر 1392 - 21:59
انتقاد نماینده ولی فقیه از وضعیت نامناسب حجاب در استان
در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی اتفاق افتاد
انتقاد نماینده ولی فقیه از وضعیت نامناسب حجاب در استان
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه بویراحمد از وضعیت نامناسب حجاب و ترویج بدعت های غلط در مجالس شادی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع سفیران امنیت و آرامش جامعه که در بیت ایشان برگزار شد، اظهارداشت: یکی از معارضات اجتماعی و بدعت های غلط در جامعه نبود یک فرهنگ صحیح در سالن ها و مکان های شادی و عروسی در استان است.

وی بیان داشت: بروز برخی رفتارهای غیر اخلاقی در سالن ها و مکان تفریحی در استان باعث زیاد شدن معارضات اجتماعی و بی بند و باری های شدید در استان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: عدم جلوگیری و برخورد با این رفتارها می تواند در آینده ضربه های بدی را به جامعه و جوانان ما وارد کند.

وی خاطر نشان کرد:حجاب آرامش یک جامعه دینی است و وظیفه اصلی نهاد های امنیتی حفاظت از این مقوله اصلی در جامعه است.

آیت الله ملک حسینی در ادامه با اشاره به نقش بازدارندگی نیروی انتظامی در وقوع جرم ها بیان داشت: نقش نیروهای انتظامی، یک نقش بازدارنده جرم در جامعه است و این نهاد باید از هجوم بیش از حد این بی بندباری ها و فرهنگ های غربی در جامعه جلوگیری کند.

وی با تأکید بر عملی کردن وعده ها گفت: کارهای ما باید درعمل باشد نه در سخن، مسئولان ما باید از فیلسوف گری در کارهای خود پرهیز کرده و به وعده های خود عمل کنند.

ملک حسینی رواج بدحجابی و بی بند و باری ها در جامعه را یک خطر جدی برای جوانان و نسل آینده خواند و افزود: نیروی انتظامی باید با یک کار اصولی و مدون این لکه ننگ و برگرفته از غرب را از جامعه دور سازد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ثابت قدم بودن به هدف اصلی خاص، می تواند باعث به جلو بردن اهداف یک نهاد در جامعه شود.

 ملک حسینی گفت: توجه به احکام اسلامی و خواسته های مردم می تواند جامعه ای سالم را به همراه داشته که نیروی انتظامی باید به این مقوله واقف باشد.

 منبع: بویرخبر

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی