نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1392 - 2:37
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: اگر مدیران فکر می‌کنند اعتبارات ملی و استانی به صورت روتین وارد استان می‌شوند اشتباه فکر کرده‌اند.

 به گزارش چهارفصل از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست خادمی استاندار و معاونین جدید برگزار شد، اظهار کرد: باید با خرد جمعی به دنبال برنامه‌ریزی برای استان باشیم.

وی گفت: اگر فکر کنیم که با یک اندیشه و فکر می‌توانیم استان را به سرمنزل مقصود برسانیم اشتباه فکر کرده‌ایم و این تفکر در گذشته بر استان حاکم بوده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به دیدگاه‌های یکدیگر احترام بگذاریم و با چنین تفکری است که می‌توانیم برای آینده استان برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد داشته باشیم.

زارعی تصریح کرد: وقتی یک مجموعه در اتاق فکر هستند باید به نظارت همه مجموعه از مدیر تا نماینده و سایرین احترام گذاشته شود و به گونه‌ای عمل کنیم که آسیب‌ها به فرصت تبدیل شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ذکر این خواسته که لازم است استان را به صورت یکپارچه ببینیم، یادآور شد: نباید به جغرافیا و منطقه و آب و هوا توجه داشته باشیم چرا که تاکنون هر چه ضربه خورده‌ایم از این تفکر بوده است.

زارعی نگاه بخشی و منطقه‌ای را موجب فرو غلطیدن در روزمرگی دانست و افزود: باید به کل استان نگاه اجماعی داشته باشیم که این نگاه اجماعی برگرفته از برنامه آمایش باشد.

وی توسل به کار میان بخشی را مسیری دیگر برای برنامه‌ریزی بهتر در استان دانست و افزود: اگر تعامل بین بخشی در این حوزه صورت بگیرد بسیاری از مکاتبات و آمد و شدها در سیستم اداری کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز استان را بزنگاه حساسی دانست و تأکید کرد: باید در چارچوب عدالت اعتبارات استانی را توزیع کنیم.

زارعی نشستن و اهمال مدیران در اخذ اعتبارات ملی و استانی را درد بزرگی دانست و گفت: اگر فکر کنیم که در اتاق خود بنشینیم تا اعتبارات ملی و استانی به کهگیلویه و بویراحمد به صورت روتین سرازیر شود دچار توهم و اشتباه شده‌ایم.

نماینده مردم دو شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ذکر این سخن که نباید از قافله چانه‌زنی برای اخذ اعتبارات ملی و استانی نسبت به سایر نقاط کشور عقب بیفتیم، خاطرنشان کرد: وقتی در کشور اعتبارات در برخی موارد تنها از روی چانه‌زنی اخذ می‌شود چرا ما نباید قدرت چانه‌زنی داشته باشیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی