نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. مهر 1392 - 2:15
شهردار جدید یاسوج با انتقاد از عدم حمایت متولیان ورزش استان از تیم فوتبال شهرداری گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج با وضعیت کنونی راه به جایی نمی برد.

به گزارش چهارفصل، محمد علی جاوید اظهار داشت: کار اصلی شهرداری یاسوج تیمداری نیست بلکه استعداد یابی و پرورش جوانان بومی و معرفی کردن آنان به سطح اول فوتبال کشور است.

 

وی افزود: دستگاه های متولی ورزش باید به داد تیم شهرداری برسند و این تیم را از وضعیت کنونی خارج نمایند.

شهردار یاسوج با انتقاد از دستگاه متولی امر ورزش در استان گفت: همه مسئولان، به سهم تیم شهرداری در معرفی کردن ظرفیت های این استان واقف هستند.

 

وی ابراز داشت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج با وضعیت کنونی راه به جایی نبرده و باید برای رسیدگی به وضعیت این تیم راهکاری اساسی داشت.

 

جاوید نداشتن زمین مناسب جهت تمرین این تیم  را یک مشکل اساسی دانست و گفت: متولیان امر ورزش در استان حتی برای این تیم زمین تمرینی نگذاشته و خواهان گرفتن پول از این تیم برای تمرین هستند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: شهرداري نمی تواند حق کارگران و نیروهاي خود را برای چیزي که برعهده او نیست، هزینه کند.

شهردار یاسوج گفت: زیبنده نيست که ضعيف ترین و زحمتکش ترین قشر این نهاد 12 ماه حقوقشان به تعويق بيفتد و ما بر روی مسائل غیر مربوط به شهرداری تمرکز کنیم.

 

وي بر جذب سرمایه گذار براي توسعه شهر یاسوج تأکید کرد و افزود: دست سرمايه گذاران در این شهر را می بوسم اما مشروط برآنکه این معامله برد برد باشد.

 

جاوید ساماندهي رودخانه بشار را از اصلی ترین برنامه هاي مدیریت جدید در شهرداري پایتخت طبیعت اعلام کرد و  بیان داشت: ساماندهي ساحل رودخانه بشار مي تواند بستری مناسب برای جذب گردشگر و سرمایه گذار باشد.

وی اذعان داشت: ما با سرمایه گذاري بر روی این الماس درخشان در پایتخت طبیعت مي توانیم آن را در مقابل نخاله های ساختمانی محفوظ بداریم.

 

شهردار یاسوج خاطرنشان ساخت: مسئولان باید با جذب سرمایه گذار در ارتقاء بخشیدن به رودخانه بشار، این منطقه را قطب اصلی سرمایه گذاري در پایتخت طبیعت سازند.

 

جاوید با انتقاد از وضعيت حقوقی کارگران و رفتگران شهرداري یاسوج اظهار داشت: از مهر ماه سال 91 تاکنون کارگران و رفتگران ضعيف و زحمت کش شهرداری حقوق خود را دریافت نکرده اند.

 

 وی ادامه داد: با این وجود کلیه کارکنان اداری شهرداري تاکنون همه حقوق و مزایای خود را دریافت کردند که این مسأله واقعا منصفانه نيست.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی