نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. مهر 1392 - 22:51
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهبرد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برای تعامل با مدیریت جدید استانی برگرفته از رصد هوشمندانه، حمایت حکیمانه و نقد مشفقانه است.

به گزارش چهارفصل از یاسوج، سید علی‌محمد دانشی شامگاه دوشنبه در دیدار تنی چند از فعالان سیاسی اصولگرا از شهرستان‌های بویراحمد و دنا با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: غرض از این دیدار عرض تبریک به استاندار جدید و بومی کهگیلویه و بویراحمد برای پوشیدن رخت خدمت در استان است.

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جمعی که به دیدار استاندار آمده‌اند از فعالان سیاسی اصولگرای شهرستان‌های بویراحمد و دنا و برخی بخش‌های تابعه هستند و در آینده نیز از این دست دیدارها خواهیم داشت.

وی خصیصه بارز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را ولایتمداری دانست و گفت: مردم استان در همه برهه‌ها و در هر شرایطی نشان داده‌اند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب هستند.

دانشی به تغییر دولت‌ها در 16 سال گذشته و انتظاری که اکنون مردم از دولت تدبیر و امید دارند اشاره کرد و گفت: این دولت با شعار اعتدال به روی کار آمد و امروز هم مردم در وهله نخست انتظار اعتدال‌گرایی از مسئولان را دارند.

فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد رمز موفقیت هر مدیری را در داشتن تیم منسجم، برنامه و گفتمان دانست و گفت: با داشتن این سه مشخصه و پرهیز از افراط و تفریط می‌توان در خدمت به مردم بهترین راه را برگزید.

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد ذائقه مردم را میانه‌روی دانست و تصریح کرد: در انتخابات شورای شهر مردم با نوع انتخاب خود نشان دادند که راه میانه‌ای را انتخاب کرده‌اند.

دانشی موفقیت دولت را هنگامی دانست که کسی نتواند در جریان‌های سیاسی این شعار زیبا و خوب را به نفع خود مصادره نکند.

فعال مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خط‌کشی بی‌مبنا و بی‌معنا و عدم انسجام نیرو‌های بومی را از دلایل خسران استان دانست و گفت: تاکنون ضرر‌های جبران‌ناپذیری از این عدم انسجام متوجه استان شده که امیدواریم در این برای همیشه برطرف شود.

وی راهبرد اصول‌گرایان در تعامل با مدیریت استان را مبتنی بر سه اصل رصد هوشمندانه، حمایت حکیمانه و نقد مشفقانه ذکر کرد و افزود: اصولگرایان این استان هیچ‌گاه در برابر دولت، کشور، استان و شخص استاندار و مدیریت اجرایی و عملکرد آنها بی‌تفاوت نخواهند بود.

دانشی به آشنایی خود با استاندار از دوران دانش‌آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: شما از خانواده روحانی و دیندار بوده‌اید که باید همین مشی را ادامه دهید.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا