نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1392 - 21:52
در نشست شورای مدیران استانداری ، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حوزه های اجتماعی، سیاسی، بودجه، فناوری اطلاعات و حوزه استاندار برگزار شد.

به گزارش چهارفصل استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیران استانداری و مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید استانداری گفت: جنس مدیریت های استانداری، مدیریت استراتژیک است و مدیران این حوزه می بایست از توان مدیریتی و مهارت ادراکی بالایی برخوردار باشند.

ostandari

سید موسی خادمی با بیان این مطلب افزود:مسئولیت های استانداری از سطح بالایی برخوردار است و به دلیل سروکار داشتن مدیران ستادی با مدیران استانی، این مدیران باید از توان مدیریتی ، قدرت تصمیم گیری و قدرت جمع بندی بالایی برخوردار باشند.

وی گفت: تغییر مناسب، تغییری است که تبدیل به احسن شدن را در پی داشته باشد و هم اکنون تغییر مدیران ، ناشی از مقایسه افراد با یکدیگر نیست بلکه مجموعه فرد و فضا در کنار همدیگر دیده می شوند.

استاندار تغییر و جابجایی مدیریتها را از مناسبتهای طبیعی کار و یک امر پذیرفته شده دانست و اظهار داشت: در عین اینکه حفظ حرمت همه افراد لازم و استفاده از تجارب آنان ضروری است ، هماهنگی مجموعه مدیریتی متناسب با فضای جدید، یکی از اصول ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی است.

وی با بیان این مطلب که بیشترین فرصتها در فضای تغییر ایجاد می شود و تغییرات موجب  ایجاد فرصت خدمت می شود، افزود:  فرصتها از دولتی به دولت دیگر منتقل می شود و هدف از تغییر مدیریت ،گردش قدرت به عنوان فرصت خدمت در میان نخبگان استان و ایجاد نگرشهای جدید و فارغ از عادت به امور است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: در نشست شورای مدیران استانداری ، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید برخی از حوزه های استانداری برگزار شد.

محمدرضا باقرزاده گفت: طی احکام جدید از سوی استاندار مدیران کل جدید دفاتر سیاسی و انتخابات، اجتماعی و شوراها، حوزه استاندار، فناوری اطلاعات و دفتر بودجه منصوب شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، جلیل حسنی به عنوان مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری منصوب و در نشست شورای مدیران معرفی گردید.

گفتنی است جلیل حسنی  متولد ۱۳۴۶ ، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که تا کنون سوابق اجرایی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری، مدیرکل اداری و مالی استانداری، معاون فرماندار بویراحمد، فرماندار بویراحمد و معاون دفتر ارزشیابی و بازرسی را داشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این حمداله مبشری  در این سمت مشغول به ایفای وظیفه بوده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، حجه الاسلام و المسلمین سید علی فتح میرمحمدی به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری منصوب و در نشست شورای مدیران معرفی گردید.

گفتنی است حجه الاسلام و المسلمین سید علی فتح میرمحمدی متولد ۱۳۴۴ ، دارای تحصیلات حوزوی و لیسانس فقه و اصول است و با ۲۱ سال سابقه کار ، دارای هشت سال سابقه مدیریتی است که شش سال مدیریت دفتر امور اجتماعی و انتخابات و دو سال فرمانداری شهرستان کهگیلویه را به عهده داشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این محمدباقر شریفی  در این سمت مشغول به ایفای وظیفه بوده است.

مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحدپور  به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، منصوب و در نشست شورای مدیران معرفی گردید.

گفتنی است سید محمد موحد پور متولد ۱۳۴۸ با تحصیلات کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت و ۲۹ سال سابقه کاری ، بیش از نه سال سابقه مدیریت در آموزش و پرورش استان را دارد.

لازم به ذکر است که پیش از این کورش درخشان زاده  در این سمت مشغول به ایفای وظیفه بوده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، علی پوزش  به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری منصوب و در نشست شورای مدیران معرفی گردید.

گفتنی است علی پوزش متولد ۱۳۴۲ با تحصیلات کارشناسی ارشد اقتصاد و دکترای دوره عالی تخصصی مدیریت استراتژیک و ۲۴ سابقه کار ، در سمت های معاون آمار ، معاون توسعه مدیریت و سرمایه ، رئیس گروه تحصیلات تکمیلی، رئیس گروه تحقیقات آماری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارشناس بودجه استانداری ، حضور داشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این محمود هرمزی در این سمت مشغول به ایفای وظیفه بوده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، محمد شجاعی  به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری منصوب و در نشست شورای مدیران معرفی گردید.

گفتنی است محمد شجاعی با ۳۱ سال سن ، با مدارک تحصیلی مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک ، در سمت های کارشناس ستجزیه و تحلیل سیستمها و روشهای دفتر فناوری و مسئول دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان ، حضور داشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این یوسف نجفی در این سمت مشغول به ایفای وظیفه بوده است.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی