نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1392 - 14:54
فرمانده انتطامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت ماهه اخیر میزان یک تن و 797 کیلوگرم مواد مخدر در استان و مبادی ورودی کشف و ضبط شده است.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از یاسوج، سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در نشست کمیته مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم اثرات زیانباری بر بدنه جامعه دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ابتلا به مواد مخدر پیر و جوان و بی‌سواد و باسواد نمی‌شناسد و همه در معرض ابتلا به این معضل اجتماعی قرار دارند.

غلام‌زاده با اشاره به تلاش‌های مستمر پرسنل نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در این مبارزه با مواد مخدر پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، عنوان کرد: در هفت ماهه اخیر میزان یک تن و 797 کیلوگرم مواد مخدر در استان و مبادی ورودی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان کشفیات نشان‌دهنده رشد 8 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی از دستگیری 860 نفر در ارتباط با حمل و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در همین مدت 34 باند توزیع و حمل مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شدند که در این بخش نیز شاهد رشد 36 درصدی باندهای توزیع و حمل مواد مخدر در استان بودیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی