نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1392 - 13:44
امام جمعه یاسوج گفت: استان‌های زاگرس‌نشین نقش برجسته‌ای در بازسازی عتبات عالیات دارند.

به گزارش چهارفصل به نقل خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در ماه محرم‌الحرام قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با ائمه‌جمعه استان و مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و امام جمعه یاسوج و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در دفتر امام جمعه یاسوج دیدار و پیرامون توجه هر چه بیشتر به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات هم‌اندیشی کردند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج با تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به همه شیعیان جهان اظهار کرد: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد و کسانی در مقابل آن حضرت قرار گرفتند که می‌خواستند در دین شبه و انحراف ایجاد کنند و دین را محو کنند و آن حضرت با قیام خویش دین اسلام را بیمه کرد.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: ائمه معصومین (ع) برای انتشار، ترویج و تعمیق آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های الهی تا پای جان ایستادگی کرده و با جهاد فرهنگی و علمی این معارف ناب و جامع را که نقشه راه سعادت و خوشبختی جوامع است، به یادگار گذاشتند.

حسینی افزود: گریه برای امام حسین (ع) گریه عزت است و آن حضرت صراط ‌مستقیم به سوی خدا است.

وی با بیان این‌که تمام اقدامات صورت گرفته جهت بازسازی عتبات عالیات توسط تشیع صورت می‌گیرد، افزود: مردم زاگرس‌نشین به خصوص استان ما صددرصد شیعه امیرالمومنین (ع) هستند و همه باید تلاش کنند تا از پنجره رحمتی که برای بازسازی عتبات عالیات باز شده نهایت استفاده را به ببریم و سعی کنیم در این زمینه فرهنگ‌سازی و کارهای زیربنایی صورت گیرد تا مردم به راحتی بتوانند در بازسازی حرم‌های مطهر معصومین (ع)مشارکت داشته باشند.

عباس قطب‌الدینی قائم‌مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز گزارشی از آخرین روند بازسازی حرم‌های مطهر ارائه داد و خواستار تلاش بیشتر مسئولان استانی در این زمینه شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد هم به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تأمین نیروی انسانی برای بازسازی عتبات عالیات و کمک‌های مردمی و اداری فعالیت‌های خوبی داشته است.

سید محمود موسوی با بیان‌ این‌که هر چه داریم از اهل‌بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه اقدامات صورت گرفته باز باید تلاش بیشتری شود و در این زمینه از مردم ولایت‌مدار استان می‌خواهیم که در زمینه بازسازی عتبات عالیات همت و همکاری بیشتری کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا